Zeker over Essent, die heb ik 2 weken terug ook gehad...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik heb vandaag een cd ontvangen van Nipo (extra onderzoek over energie) om as. maandag 8 augustus in te vullen.
ja een paar, over intomart hebben we het toch? was een muziekonderzoek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef AnnekeM het volgende:
Nipo is in principe sneller dan Intomart. Intomart vind ik wel héél langzaam gaan.
Het is maar net of je in de doelgroep valt en regelmatig uitnodigingen krijgt om mee te doen aan onderzoek. Naar mijn mening bij Nipo sneller en vaker dan bij Intomart.
Heb jij toevallig meegedaan aan een onderzoek voor langere tijd? (daar verdien je meer punten mee)
check het eerste topic eensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef k_man het volgende:
Punten? Bon? Screening?
Jongens, kan iemand ff een OP met een beetje uitleg in elkaar flansen of is dit alleen voor de insiders?
Ja ik ga er 300 posts voor doornemen.quote:
ik bedoelde de OP van het eerste topic. ik heb ook pas 3x in dit topic gepost.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja ik ga er 300 posts voor doornemen.
maar lukt het nou een beetje er geld mee te verdienen? hoeveel heb jij bijv. verdiend de afgelopen 6 maanden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
dan krijgen wij de meeste onderzoeken incl. bonnen
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
maar lukt het nou een beetje er geld mee te verdienen? hoeveel heb jij bijv. verdiend de afgelopen 6 maanden?![]()
dat is idd leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
In de afgelopen 6 maanden heb ik voor 30 euro aan blokkerbonnen ontvangen. Dat is een leuk extraatje!
![]()
Of bonnen voor Free Record Shop, Bol.com, Airmiles of sparen voor diverse goede doelen.quote:
Als je meer wilt weten hoe dit in zijn werk gaat, moet je deel 1 even doorspitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil me wel opgeven bij AnnekeM, maar is alles via internet of komen er mensen aan de deur enzo?
Er zijn meer bonnen in de wereld dan Blokkerbonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |