Tof, maar hoe meld ik me aan?quote:Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.
Grappigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Syrena het volgende:
Overigens mag ik morgen weer inloggen voor de maandelijkse screeningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat dacht ik toen ik 'm gemaakt hadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
Kijk een nieuw topic, gevonden! Ik moest ff zoeken want ik zocht op Nipo@Capiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar dit is beter want er zijn er meer natuurlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon ff goed kijken, ik heb het ook gevondenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik toen ik 'm gemaakt hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hopelijk vindt de rest 'm ook snel.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zitten hierrrrrr mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gevonden! Ben het eens met de nieuwe Topic Titel inderdaad.
Morgen weer screening. Ik probeer het vandaag alvast, soms krijg ik de vragenlijst al eerder. Ik heb het idee dat ze in ploegen oid screenen. Soms lees ik hier dat mensen twee dagen eerder dan ik hun lijst mogen invullen. Ik ben altijd bang dat ik buiten de boot val als ik m zo laat invul. Zal wel onzin zijn....Je weet nooit.
quote:Geachte mevrouw Rewimo,
Wij hebben u afgelopen week uitgenodigd voor een onderzoek over wonen.
Door een technische fout zal dit onderzoek over wonen helaas niet doorgaan,
en zal de vragenlijst dus niet voor u klaar staan.
Geachte mevrouw AnnekeM,quote:Maar ik had hem al ingevuld! En mijn 11 punten dan?
Ik toevallig ook (vorige week!). Ik was er jaren niet geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag ook vloeken. En ik ben naar Ikea geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinds we er hier een hebben zitten we er zowat elke weekquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:22 schreef Syrena het volgende:
Ik toevallig ook (vorige week!). Ik was er jaren niet geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sinds er in Breda een Ikea is kom ik er ook veel vaker, als ik met de auto naar mijn werk ga en ik heb tijd ga ik er even kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sinds we er hier een hebben zitten we er zowat elke weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.We gaan er nogal eens een hapje eten met opaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop