abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29455297
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb Emanuelson slechtere wedstrijden zien spelen, maar vanavond was ik weer niet onder de indruk. Ajax mag nu wel een beetje vaart gaan maken bij het aantrekken van een nieuwe linksback.
Farfán speelde ook een heel behoorlijke pot, als enige PSV'er.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29455347
Meevallertje.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29455359
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Farfán speelde ook een heel behoorlijke pot, als enige PSV'er.
Klopt, maar dat heeft altijd te maken met je directe tegenstander natuurlijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:28:23 #204
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29455848
Ik vond Emanuelson wel O.K. spelen eigenlijk. Het is nou niet alsof hij helemaal weggespeeld is door Farfan.
pi_29456227
Zo net terug vanuit Amsterdam, 2de helft was best vermakelijk. 1e Helft was veel te sloom.
Natuurlijk was tegen het rampzalige PSV van vandaag niet echt een graadmeter maar na het drama van afgelopen zondag viel het me erg mee.
Ik lees nu hier dat Emanuelson slecht was vandaag maar in het stadion leek het best goed, in ieder geval met heel veel inzet.
Boekhari speelde erg goed vond ik, het zal trouwens wel aan mij hebben gelegen maar Harry speelde erg nuttig vond ik

O ja Feyenoorders uitfluiten is oke

[ Bericht 11% gewijzigd door F1Bas op 06-08-2005 01:02:53 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29457464
Veel vertrouwen voor woensdag, ik zeg 0-2 (boukhari en rosenberg)
pi_29457785
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Ik vond Emanuelson wel O.K. spelen eigenlijk. Het is nou niet alsof hij helemaal weggespeeld is door Farfan.
idd en had een aantal goeie slijdingen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29458036
Aardige pot. Bewijst maar weer eens dat een slechte voorbereiding niets hoeft te betekenen.

Boukhari dus verrassend goed. Charisteas werkte hard, maar nog steeds geen overtuiging. Middenveld liep lekker Verdediging was okay, maar werd ook niet echt op proef gesteld.

Met vertrouwen naar woensdag
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:02:20 #209
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29458109
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Charisteas werkte hard, maar nog steeds geen overtuiging.
Een spits moet scoren verder niet...en dat doet ie niet.
pi_29458151
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 02:02 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Een spits moet scoren verder niet...en dat doet ie niet.
Mwah, een echte goalgetter a Kezman of van Nistelrooy hoeft niet mijn inziens. Maar hij moet wel absoluut zijn doelpunten meepikken.

Verder is een goede balaanname en of controle ook niet weg. Die beweging in de eerste helft in de 16 Wat wilde hij in godsnaam doen
pi_29458210
Hij speelde vandaag erg nuttig en met heel veel inzet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29458254
Ik denk dat Angelos nog wel beslissend gaat zijn, bij vlagen laat hij toch wel zien dat hij zich verbetert vind ik. Rosenberg heeft in ieder geval nog tijd nodig om zich aan te passen. Dus lijkt het me logisch dat Harry woensdag start.
That's all folks!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:04:47 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29459274
Hij speelt gewoon heel anders en heeft denk ik beter uitgelegd wat 'ie lekker vindt spelen. Je ziet dat hij anders aangespeeld wordt, en ook meer uitwijkt. Bovendien heeft 'ie 't lef om door te blijven jagen. Hij speelde gewoon goed, was eigenlijk een van de besten deze wedstrijd. Maar eigenlijk kon ik geen enkele speler aanwijzen die niet goed speelde, of 't moet Heitinga zijn geweest die op zijn tijd wat nonchalant was.
pi_29459897
Wat ik er van gezien heb stemde me weer niet tevreden... Ik moest net iets voor de 70e minuut gaan werken, dus heb de goede periode met doelpunten niet gezien, maar enkel in de tien minuten voor dat tijdstip speelde Ajax naar behoren. Charisteas slecht, Babel slecht en vooral ook Maduro blonk weer uit in fouten aannames/passes/loopacties... Baart me zorgen, ondanks de winst...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29460320
Mij geeft de winst wel vertrouwen, ondanks dat er nog heel wat kan worden verbeterd aan het spel. Je ziet nu echter wel in tegenstelling tot vorig seizoen dat er spelers zijn die een actie durven te maken en er soms snelle combinaties zijn.

Babel vind ik niet goed uit de verf komen. Hij lijdt veel balverlies en doordat hij zelden een voorzet geeft maakt hij het voor de spits moeilijker. Als Boukhari linkshalf blijft zou die wisselwerking echter wel beter kunnen gaan werken, want Boukhari heeft wel een voorzet.
pi_29462814
btw... wanneer word Ajax - Ado nou gespeelt? Nog een week voor de competitie start
pi_29462959
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Ludacriss het volgende:
btw... wanneer word Ajax - Ado nou gespeelt? Nog een week voor de competitie start
Zaterdag 13 augustus geloof ik.. Lekker, dan kan ik al niet
pi_29463209
Het was gisteravond opnieuw niet al te best. Maar wel een hele verbetering ten op zichte van het Amsterdam Tournament. Dit keer werden er wel redelijk wat kansen gecreeerd maar wat me zorgen blijft baren is dat teveel spelers teveel kansen nodig hebben om een doelpunt te maken...

Maar goed, de stijgende lijn is ingezet zullen we maar zeggen.

PSV viel me trouwens al helemaal niet mee, met name de verdediging inclusief keeper die vorig jaar nog zo solide was zagen er niet al te best uit... maar daar ben ik als Ajacied alleen maar blij om natuurlijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29463471
De verdediging stond wel aardig, weinig weggegeven. Dat moet tegen brondby toch ook lukken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:32:09 #220
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29463836
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zaterdag 13 augustus geloof ik.. Lekker, dan kan ik al niet
Dan is ie verboven toch
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29464501
Psv is weer lekker op zijn plaats gezet, wat een ramp is die ploeg!

Het had toch minstens 4-1 moeten zijn voor Ajax
Houd van een lijntje.
pi_29464622
Gefeliciteerd nog met de JC schaal. Tis een flutprijs, maar ach een prijs is een prijs. Ik had er niet op gerekend dat jullie zouden winnen.
pi_29464663
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef twi het volgende:
of 't moet Heitinga zijn geweest die op zijn tijd wat nonchalant was.
Over Johnny begin ik me langzamerhand toch zorgen te maken.....

En Charisteas speelde idd erg nuttig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29464829
Wat een verrassing die JC schaal echt niet gedacht
pi_29465184
Het was nog niet echt geweldig, maar zoals Boukhari al zei toen ze eenmaal doorkregen dat ze konden drukken kregen ze veel meer vetrouwen en lieten ze zien dat ze nog wel goed kunnen combineren en scherp kunnen passen. Nu hopen dat ze dat voortaan gelijk door hebben
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')