Farfán speelde ook een heel behoorlijke pot, als enige PSV'er.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:53 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb Emanuelson slechtere wedstrijden zien spelen, maar vanavond was ik weer niet onder de indruk. Ajax mag nu wel een beetje vaart gaan maken bij het aantrekken van een nieuwe linksback.
Klopt, maar dat heeft altijd te maken met je directe tegenstander natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Farfán speelde ook een heel behoorlijke pot, als enige PSV'er.
idd en had een aantal goeie slijdingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Ik vond Emanuelson wel O.K. spelen eigenlijk. Het is nou niet alsof hij helemaal weggespeeld is door Farfan.
Een spits moet scoren verder niet...en dat doet ie niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Charisteas werkte hard, maar nog steeds geen overtuiging.
Mwah, een echte goalgetter a Kezman of van Nistelrooy hoeft niet mijn inziens. Maar hij moet wel absoluut zijn doelpunten meepikken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Een spits moet scoren verder niet...en dat doet ie niet.
Zaterdag 13 augustus geloof ik.. Lekker, dan kan ik al nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:42 schreef Ludacriss het volgende:
btw... wanneer word Ajax - Ado nou gespeelt? Nog een week voor de competitie start![]()
![]()
Dan is ie verboven tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zaterdag 13 augustus geloof ik.. Lekker, dan kan ik al niet
Over Johnny begin ik me langzamerhand toch zorgen te maken.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef twi het volgende:
of 't moet Heitinga zijn geweest die op zijn tijd wat nonchalant was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |