abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:39:50 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29441052
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het klinkt lastig voor je, maar hoop op een PSV-scenario.
Ik zal mijn best doen om dat te hopen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29441087
sjezus, het seizoen moet nog beginnen en Ajax wordt in har eigen forum al afgeschreven.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29441145
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
sjezus, het seizoen moet nog beginnen en Ajax wordt in har eigen forum al afgeschreven.......
Er wordt alleen gesteld dat ze tot op heden niet overtuigd hebben en men heeft weinig aanknopingspunten gezien waardoor het ineens beter wordt als het om het echie gaat.

je mag best kritisch zijn vind ik, daar wordt geen club slechter van hoor, eerder beter.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:45:26 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29441162
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
mwah, zo erg wil ik het nog niet zeggen, eerst een echte wedstijd zien.

Maar het voelt gewoon niet lekker aan. Dat heb je wel vaker, ik had het vorig seizoen ook, gemor in de selectie, zo'n gevoel van gebrek aan kwaliteit en de wil om te winnen. Er straalt geen lol van het team af.

Nogmaals, eerst serieus voetballen, dan kijken we wel verder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29441185
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Er wordt alleen gesteld dat ze tot op heden niet overtuigd hebben en men heeft weinig aanknopingspunten gezien waardoor het ineens beter wordt als het om het echie gaat.

je mag best kritisch zijn vind ik, daar wordt geen club slechter van hoor, eerder beter.
Op basis van een voorbereiging conclusies trekken aangaande hert komende seizoen is absurd, dat heeft PSV vorig seizoen al lang aangetoond....

De slechte prestaties tot nu toe zeggen dus helemaal niets; pas na de voorronde CL kan je iets zeggen...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29441495
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Op basis van een voorbereiging conclusies trekken aangaande hert komende seizoen is absurd, dat heeft PSV vorig seizoen al lang aangetoond....

De slechte prestaties tot nu toe zeggen dus helemaal niets; pas na de voorronde CL kan je iets zeggen...
Het seizoen is érg lang en Ajax heeft nog geen serieuse test gehad, die komt Woensdag pas en eigenlijk zijn dat ook 2 wedstrijden op zich.
Ik zou Ajax nergens voor afschrijven in elk geval, wie weet zijn ze de Europese verassing van dit jaar
Yeah baby Yeah!
pi_29441580
Nee dat niet maar als spelers als Coco getest worden denk ik wel, hallo meneer Blind, mag je blinddoek weer af....
Had dat Taccinardi gehaald ofzo, daar heb je nog wat aan op het middenveld.... een multifunctionele schopper..
too much is not enough....
pi_29441878
quote:
Van Geel bevestigt interesse Ajax in Juanfran

Ajax heeft belangstelling voor de Spanjaard Juanfran, zo laat technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdammers vandaag weten in het Algemeen Dagblad. De linksback staat onder contract bij Besiktas, maar mag bij de Turkse club vertrekken. Ook het Engelse Bolton Wanderers heeft interesse in Juanfran.

"Hij is een van de linksbacks die ons zijn aangeboden", aldus Van Geel in het AD. "Maar we zijn nog in de fase van afwegen en overleggen. Hij staat op onze lijst, niet meer en niet minder." Het Turkse Ajansspor meldde eerder deze week dat Ajax de oud-international graag op huurbasis van Besiktas zou willen overnemen. Juanfran maakte vorig jaar zomer de overstap van Celta de Vigo naar Turkije.

Eerder zongen bij Ajax al de namen rond van Diego Placente, Francesco Coco, Tim de Cler en Alessandro Pistone als mogelijke versterkingen voor de linksbackpositie.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:30:07 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29441939
Tsja, ik weet niet hoeveel er over is van de Juanfran die een paar jaar terug me de stuipen op 't lijf joeg tijdens de wedstrijden tegen Celta. Maar als ik 't me goed herinner speelde hij destijds helemaal niet op linksback.

/edit: Linkshalf speelde 'ie dus.
pi_29441982
Vanavond?

Vonk
Heitinga - Grygera - Maduro - Urby
De Jong - Galasek - Boukhari
Pienaar - Charisteas - Babel

vs.

Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Afellay - Lucius - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor of Hesselink
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:35:58 #136
80382 manny
30 is best veel
pi_29442036
Ik denk dat ik vanavond toch maar ga. Is er losse verkoop ?

ik lees het al op de site. Nee, dus.

Helaas pindakaas.

[ Bericht 60% gewijzigd door manny op 05-08-2005 12:24:25 ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29443063
quote:
Juanfran, Ajax’a kiralanıyor

Beşiktaş, yeni sezonda takımda düşünmediği İspanyol futbolcusu Juan Francisco Garcia’yı Hollanda Ligi takımlarından AFC Ajax’a kiralamak için görüşmelere başladı.

NTV-MSNBC VE AJANSLAR
Güncelleme: 18:42 TSİ 03 Ağustos 2005 ÇarşambaİSTANBUL - Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş.’den İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’na gönderilen yazıda, “Şirketimiz, futbolcumuz Juan Francisco Garcia’nın Hollanda’nın AFC Ajax Kulübü’ne kiralanması ile ilgili görüşmelere başlamıştır” denildi.
Iemand de Turkse taal machtig?
pi_29443197
Nee maar volgens van Geel staat Juanfran op het lijstje van aangeboden spelers (blijkbaar wil iedereen naar Ajax), maar Ajax wacht nog af.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:56:15 #139
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_29443227
Ik spreek en schrijf helaas geen Turks, maar las wel dat Juanfran momenteel vermoedelijk 3,5 miljoen euro per jaar verdient.... Ik vrees dat dit veel te veel is voor Ajax en dat Juanfran niet meer dan de helft van zijn salaris zal willen inleveren. De wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit, hopen dus maar....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_29443281
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik spreek en schrijf helaas geen Turks, maar las wel dat Juanfran momenteel vermoedelijk 3,5 miljoen euro per jaar verdient.... Ik vrees dat dit veel te veel is voor Ajax en dat Juanfran niet meer dan de helft van zijn salaris zal willen inleveren. De wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit, hopen dus maar....
Lijkt me absoluut een aanwinst, alleen al vanwege zijn ervaring, maar de kosten gaan waarschijnlijk weer de doorslag geven inderdaad.
Als er zoveel linksbacks gelinkt worden aan Ajax door hun zaakwaarnemers, waarom heeft Ajax dan Olaf gekocht?
Yeah baby Yeah!
pi_29443339
Lindenbergh is mulit-inzetbaar, maar hij is vooral voor op het middenveld gehaald denk ik

Alhoewel ik hem als linksback een stuk beter vond op het AT
Houd van een lijntje.
pi_29443345
Olaf is gehaald voor het middenveld.
pi_29443791
Elmander vond Brondby te vergelijken met NAC in Nederland, qua niveau.

Kom op zeg, die moeten we gewoon opvreten, we moeten nu ook niet doen alsof de hele wereld opeens van Ajax gaat winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:55:04 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29443984
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef Suijk het volgende:

Kom op zeg, die moeten we gewoon opvreten, we moeten nu ook niet doen alsof de hele wereld opeens van Ajax gaat winnen.
Ze zijn het afgelopen seizoen wel met 12 punten voorsprong op FC Kopenhagen kampioen geworden.

Ik voorspel 2 moeilijke wedstrijden voor ajax.

Sprak gisteren een Brondby fan en ze zullen in zeer grote getalen (hij had het over 4500 supporters) naar amsterdam afreizen voor de return over 2,5 week.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29444015
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik dacht dat ik het verkeerd begreep maar hij zei dat echt. Brondby lijkt me een stuk beter dan NAC, Ajax moet deze tegenstander niet onderschatten.
pi_29444028
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ze zijn het afgelopen seizoen wel met 12 punten voorsprong op FC Kopenhagen kampioen geworden.

Ik voorspel 2 moeilijke wedstrijden voor ajax.

Sprak gisteren een Brondby fan en ze zullen in zeer grote getalen (hij had het over 4500 supporters) naar amsterdam afreizen voor de return over 2,5 week.
Waarom noem je Kopenhagen nou.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29444087
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat ik het verkeerd begreep maar hij zei dat echt. Brondby lijkt me een stuk beter dan NAC, Ajax moet deze tegenstander niet onderschatten.
En een Nac in goede vorm zou in een tweekamp ook best eens een keer de betere kunnen zijn als ze tegen een Ajax in slechte vorm spelen.
Gewoon NIET onderschatten dat Brondby en uit zeker een keer scoren.
Yeah baby Yeah!
pi_29444175
Altijd vertrouwen hebben in een goede afloop, dat doen we al een aantal jaren, dus nu ook
pi_29446132
Brondby is goed, maar normaliter is Ajax over twee wedstrijden echt beter hoor.

En vanavond Boukhari linkshalf. Goede keuze van Blind, prima speler voor die plek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29446186
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Robar het volgende:
Altijd vertrouwen hebben in een goede afloop, dat doen we al een aantal jaren, dus nu ook
hoop doet leven he?
En die hoop is niet ongegrond als je naar het materiaal van Brondby kijkt.

Ajax komt echt wel door of ze moeten een massale off-day hebben als ze thuis spelen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')