Ik zal mijn best doen om dat te hopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het klinkt lastig voor je, maar hoop op een PSV-scenario.![]()
Er wordt alleen gesteld dat ze tot op heden niet overtuigd hebben en men heeft weinig aanknopingspunten gezien waardoor het ineens beter wordt als het om het echie gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
sjezus, het seizoen moet nog beginnen en Ajax wordt in har eigen forum al afgeschreven.......
mwah, zo erg wil ik het nog niet zeggen, eerst een echte wedstijd zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
sjezus, het seizoen moet nog beginnen en Ajax wordt in har eigen forum al afgeschreven.......
Op basis van een voorbereiging conclusies trekken aangaande hert komende seizoen is absurd, dat heeft PSV vorig seizoen al lang aangetoond....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er wordt alleen gesteld dat ze tot op heden niet overtuigd hebben en men heeft weinig aanknopingspunten gezien waardoor het ineens beter wordt als het om het echie gaat.
je mag best kritisch zijn vind ik, daar wordt geen club slechter van hoor, eerder beter.
Het seizoen is érg lang en Ajax heeft nog geen serieuse test gehad, die komt Woensdag pas en eigenlijk zijn dat ook 2 wedstrijden op zich.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op basis van een voorbereiging conclusies trekken aangaande hert komende seizoen is absurd, dat heeft PSV vorig seizoen al lang aangetoond....
De slechte prestaties tot nu toe zeggen dus helemaal niets; pas na de voorronde CL kan je iets zeggen...
quote:Van Geel bevestigt interesse Ajax in Juanfran
Ajax heeft belangstelling voor de Spanjaard Juanfran, zo laat technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdammers vandaag weten in het Algemeen Dagblad. De linksback staat onder contract bij Besiktas, maar mag bij de Turkse club vertrekken. Ook het Engelse Bolton Wanderers heeft interesse in Juanfran.
"Hij is een van de linksbacks die ons zijn aangeboden", aldus Van Geel in het AD. "Maar we zijn nog in de fase van afwegen en overleggen. Hij staat op onze lijst, niet meer en niet minder." Het Turkse Ajansspor meldde eerder deze week dat Ajax de oud-international graag op huurbasis van Besiktas zou willen overnemen. Juanfran maakte vorig jaar zomer de overstap van Celta de Vigo naar Turkije.
Eerder zongen bij Ajax al de namen rond van Diego Placente, Francesco Coco, Tim de Cler en Alessandro Pistone als mogelijke versterkingen voor de linksbackpositie.
Iemand de Turkse taal machtig?quote:Juanfran, Ajax’a kiralanıyor
Beşiktaş, yeni sezonda takımda düşünmediği İspanyol futbolcusu Juan Francisco Garcia’yı Hollanda Ligi takımlarından AFC Ajax’a kiralamak için görüşmelere başladı.
NTV-MSNBC VE AJANSLAR
Güncelleme: 18:42 TSİ 03 Ağustos 2005 ÇarşambaİSTANBUL - Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş.’den İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’na gönderilen yazıda, “Şirketimiz, futbolcumuz Juan Francisco Garcia’nın Hollanda’nın AFC Ajax Kulübü’ne kiralanması ile ilgili görüşmelere başlamıştır” denildi.
Lijkt me absoluut een aanwinst, alleen al vanwege zijn ervaring, maar de kosten gaan waarschijnlijk weer de doorslag geven inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik spreek en schrijf helaas geen Turks, maar las wel dat Juanfran momenteel vermoedelijk 3,5 miljoen euro per jaar verdient.... Ik vrees dat dit veel te veel is voor Ajax en dat Juanfran niet meer dan de helft van zijn salaris zal willen inleveren. De wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit, hopen dus maar....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef Suijk het volgende:
Elmander vond Brondby te vergelijken met NAC in Nederland, qua niveau.
Kom op zeg, die moeten we gewoon opvreten, we moeten nu ook niet doen alsof de hele wereld opeens van Ajax gaat winnen.
Ja, ik dacht dat ik het verkeerd begreep maar hij zei dat echt. Brondby lijkt me een stuk beter dan NAC, Ajax moet deze tegenstander niet onderschatten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef Suijk het volgende:
Elmander vond Brondby te vergelijken met NAC in Nederland, qua niveau.
Waarom noem je Kopenhagen nou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze zijn het afgelopen seizoen wel met 12 punten voorsprong op FC Kopenhagen kampioen geworden.
Ik voorspel 2 moeilijke wedstrijden voor ajax.
Sprak gisteren een Brondby fan en ze zullen in zeer grote getalen (hij had het over 4500 supporters) naar amsterdam afreizen voor de return over 2,5 week.
En een Nac in goede vorm zou in een tweekamp ook best eens een keer de betere kunnen zijn als ze tegen een Ajax in slechte vorm spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik het verkeerd begreep maar hij zei dat echt. Brondby lijkt me een stuk beter dan NAC, Ajax moet deze tegenstander niet onderschatten.
hoop doet leven he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Robar het volgende:
Altijd vertrouwen hebben in een goede afloop, dat doen we al een aantal jaren, dus nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |