Rosales kan uitgroeien tot een fantastische rechtsbuiten, ik schrijf hem voorlopig nog niet af.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Gaan we Rosales in de etalage zetten?
Jij wilt een last-minute aankoop voor aanstaande woensdag? En dan noem je Vlaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet gerust op komende woensdag, al die blessures en vooral het gebrek aan scorend vermogen. oftwel een overschot aan mensen die teveel kansen nodig hebben om een goal te kunnen maken. Ik hoop echt dat we het gaan redden maar ik ben niet overtuigd....
En kan iemand mij vertellen wat de exceptionele kwaliteiten van Escude zijn, ik zie ze niet nl.
Ik stel voor een last-minute aankoop in de vorm van Ron Vlaar
Volgens mij kan dat nog een verrassing worden ook...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
BOUKHARI LINKSHALF ?!?!?!
Fuckin' hell. Daar word ik wel depressief van
Jawel man zo'n jongen voegt enorm veel toe met krukken in de kleedkamerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij wilt een last-minute aankoop voor aanstaande woensdag? En dan noem je Vlaar![]()
Lijkt mij niet echt handig, een geblesseerde speler halen.
mompelt iets van bandwagonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:07 schreef manny het volgende:
ik begin me zorgen te maken
Die zorgen zijn wel terecht, het elftal draait nog voor geen meter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:07 schreef manny het volgende:
ik begin me zorgen te maken
Het is geen beker, maar een schaal. En ja, we pakken hem inderdaad gewoon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:41 schreef keijz het volgende:
[..]
komt wel goed, we pakken die beker gewoon
Wat ik van Brrondby zag was niet denderend in elk geval, maar het zijn altijd lastige wedstrijden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet gerust op komende woensdag, al die blessures en vooral het gebrek aan scorend vermogen. oftwel een overschot aan mensen die teveel kansen nodig hebben om een goal te kunnen maken. Ik hoop echt dat we het gaan redden maar ik ben niet overtuigd....
En kan iemand mij vertellen wat de exceptionele kwaliteiten van Escude zijn, ik zie ze niet nl.
Ik stel voor een last-minute aankoop in de vorm van Ron Vlaar
quote:De strijd om de Supercup tegen PSV lijkt voor Ajax steeds meer uit te draaien op een veredelde oefenwedstrijd. Met het oog op de CL voorronde tegen Brondby neemt de ploeg geen enkel risico.
Naast de waslijst aan gebleseerden speelt ook Markus Rosenberg zeker niet, zo meldt Het Parool. De wedstrijd in de Arena komt net te vroeg voor de spits.
Het is ook nog maar de vraag of Zdenek Grygera, Julien Escude en Mauro Rosales wel spelen. Zij komen allen net terug van een blessure, en worden mogelijk gespaard. In dat geval mist Ajax morgen elf selectiespelers.
moet je kijken man das niet meer normaal
zo winnen ze niet van brondy FF
Waarom zou de selectie niet gemotiveerd zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik begin er echt een beetje moe van te worden zo.
Blessures, gespaarde spelers, vage opstellingen en een niet gemotiveerde selectie.
Alle ingredienten voor een topseizoen.
heb je ze zien spelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou de selectie niet gemotiveerd zijn?
Ja dat er in belangrijke (voor zover dat mogelijk is) met de pet wordt gegooid is een gotspe, ben ik met je eens, maar ik verwacht een iets scherper Ajax vanavond en een op het bot getergd Ajax tegen Brondby.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je ze zien spelen?
Er zit geen lol in, geen technische geintjes die bij een oefenpotje horen, niets.
Het klinkt lastig voor je, maar hoop op een PSV-scenario.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Wie weet zie ik het allemaal wel te zwart in hoor. Maar voor mij is voetbal ook een gevoelssport en mijn gevoel is gewoon dat het niet lekker zit. Je kijkt naar spelers/wedstijden, hoort verhalen, ziet acties van de trainer mbt spelers. En daar krijg ik gewoon geen lekker, vertrouwd gevoel bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |