Niet specifiek voor woensdag, als ze Vlaar zouden halen zou ik er een stuk geruster op zijn over het hele seizoen genomen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij wilt een last-minute aankoop voor aanstaande woensdag? En dan noem je Vlaar![]()
Lijkt mij niet echt handig, een geblesseerde speler halen.
Ach, Dirk heeft weinig te willen. Ajax is een positieverbeteringquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dirk wil nooit meer met Ajax onderhandelen, zei hij van de week nog.
Speelt een prima wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
Ik zeg het niet graag maar die Boukhari doet het goed zeg
en je wordt blij van mitea...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
BOUKHARI LINKSHALF ?!?!?!
Fuckin' hell. Daar word ik wel depressief van
Klopt, vind het belangrijker dat we van PSV hebben gewonnen, dan dat we een lullig schaaltje krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef ThomasBerge het volgende:
En dat je die schaal dan nog meepakt, ach altijd leuk een prijs
Goed hè, PSV'ers die "arrogant" doen staat toch nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo ken ik jullie weer. Zo arrogant dat het pijn doet aan mijn ogen en de mods weer selectief gaan ouwehoeren. Succes tegen Brondby woensdag jongens, die zijn wel gefocust...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Die 1 kan wel weer terug op die stropdassen nu...
Alleen jammer dat ie constant met de rug naar het doel speelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Vond trouwens dat Charisteas nuttig werk verrichte, trok goed gaten en zorgde er zo voor dat Alex uit het centrum werd gehaald en er meer ruimte lag voor inkomende spelers
Ik pleit voor een 30quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Als in 'de enige prijs die we winnen dit jaar'?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:05 schreef twi het volgende:
Dat is inderdaad waar, het is meer een extra middenvelder dan dat ie echt een dreigende spits...helaas hebben we niet veel keus voorinquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie constant met de rug naar het doel speelt.
Op basis van deze wedstrijd ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:57 schreef Shreyas het volgende:
Behalve dat ik zeer gelukkig ben met de winst van Ajax, ben ik ook zeer blij dat Ajax deze wedstrijd ook de betere ploeg was. De titel gaan we pakken dit seizoen![]()
quote:Nigel de Jong ziet geen problemen voor meespelen tegen Brondby
Bij Ajax was er direct na het duel tegen PSV enige zorg over Nigel de Jong. Hij was aan het slot van het duel uitgevallen met een verrekking. "Het was geen kramp maar een verrekking" aldus Blind. "In welke mate zullen we straks moeten bekijken."
Even later was Nigel de Jong al veel positiever. "het schoot er even in. Dat was vervelend, maar nu gaat het alweer. Dit moet geen probleem zijn voor woensdag tegen Brondby. Ik ga er wel vanuit dat ik er gewoon bij ben dan."
Hou mij er buitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
en de mods weer selectief gaan ouwehoeren.
Inderdaad, verdedigend was het niet best maar opbouwend was het al helemaal een drama...dat Ajax maar snel een goeie linksback aantrekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Emanuelson vond ik juist bagger spelen. Ongelooflijk hoe vaak die voorbij werd gespeeld
quote:5/8/2005 - Bolton uit de race voor linksback Juanfran
(Gepost door RvN)
Bolton Wanderers heeft via een statement op haar officiele website laten weten niet meer geinteresseerd te zijn in de Spaanse linksback Juanfran van Besiktas. De Engelse club was in vergevorderde onderhandelingen met Besiktas, maar kon geen akkoord bereiken met de speler zelf over diens persoonlijke eisen.
Tja, als Bolton al niet kan voldoen aan de eisen van hem, lijkt het me sterk dat Ajax dat wel kan. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit hebben we vanavond gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |