4-3-3 is in ieder geval niet het systeem waarmee Ajax over de landsgrenzen succes kan oogsten. Binnen Nederland wel, maar het lijkt mij niet verstandig om twee verschillende systemen te hanteren in de competitie en in Europa.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
433 is niet achterhaald, Ajax heeft gewoon niet de juiste mensen/kwaliteit om dit systeem toe te passen.
Ik zou niet weten waarom niet, zeker tegen Italiaanse clubs, die staat meestal de eerste 45 minuten nog te kijken wie ze nou waar moeten dekken, en als je dan ook nog je vleugelspitsen van kant laat wisselen tussendoor begrijpen ze er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef Robar het volgende:
[..]
4-3-3 is in ieder geval niet het systeem waarmee Ajax over de landsgrenzen succes kan oogsten. Binnen Nederland wel, maar het lijkt mij niet verstandig om twee verschillende systemen te hanteren in de competitie en in Europa.
quote:AFC Ajax - Brøndby
Amsterdam, 2 augustus 2005
De kaartverkoop voor het UEFA Champions League (voorronde) duel AFC Ajax - Brøndby start op vrijdag 5 augustus om 09.00 uur. De wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 24 augustus, aanvang 20.30 uur, in de Amsterdam ArenA.
Europe is niet Italie!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, zeker tegen Italiaanse clubs, die staat meestal de eerste 45 minuten nog te kijken wie ze nou waar moeten dekken, en als je dan ook nog je vleugelspitsen van kant laat wisselen tussendoor begrijpen ze er helemaal niks meer van.
In principe is Rosales een echte rechtsbuiten en zou daar dan ook naar behoren moeten kunnen spelen. Babel nijgt veel naar het centrum, maar dat deed Overmars ook altijd, zie ik ook geen probleem in. Waar het aan ontbeert nu is een nummer 10, een Litmanen, vd Vaart type, ik zou niet weten wie die rol moet invullen, Sneijder of Pienaar in ieder geval niet.
Mooi, dan kan ik er gewoon heen en hoef ik niet vrij te vragenquote:
Een van die meiden van Ravish heb ik nog mee gewerkt!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Dorus_ het volgende:
De open dag van ajaks in een notendop:
Ravish![]()
Ben benieuwd naar de opstelling morgenquote:Blind neemt geen risico: Rosenberg, Lindenbergh en Sneijder doen waarschijnlijk niet mee [wijzig]
Danny Blind heeft tijdens zijn wekelijkse perspraatje laten weten tegen PSV niet teveel risico's te willen nemen met spelers die lichte blessures hebben. Alles moet wijken voor de kwalificatieduels tegen Brondby. De geblesseerden Maxwell, Maarten Stekelenburg, Nicolae Mitea en Hatem Trabelsi kunnen sowieso niet spelen. Waarschijnlijk zal dat ook gelden voor Markus Rosenberg, Olaf Lindenbergh en Wesley Sneijder. Zij kampen met lichteblessures. "Ik wilde deze wedstrijd vanuit het voetballende gedeelte benaderen. Het zou een goede test geweest zijn voor de wedstrijd tegen Brøndby van woensdag. Nu moet ik echter toch het team een beetje sparen voor woensdag. Ik wil niet tegen nog meer langdurige blessures aanlopen."
Je haalt links en rechts beetje door elkaar volgens mijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:45 schreef Radegast het volgende:
Vonk;
Emanuelson, Escudé,Grygera,Heitinga;
Maduro,Galasek,De Jong;
Babel,Charisteas,De Ridder
Is die weer 100% fit dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rosales start denk ik weer in de basis.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Gaan we Rosales in de etalage zetten?
Escudé linksbackquote:Boukhari en Charisteas in basis tegen PSV
Ajax-trainer Danny Blind begint morgenavond in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV met Angelos Charisteas in de basis. Dat liet de oefenmeester weten tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5. Blind voegde eraan toe dat Markus Rosenberg, Olaf Lindenbergh, Wesley Sneijder en Hatem Trabelsi tegen PSV nog niet in actie zullen komen. "Of Lindenbergh woensdag klaar is voor Brøndby valt ook nog zeer te bezien", aldus de Zeeuw.
Nigel de Jong gaf tegenover AT5 aan dat hij zeer content is met zijn basisplaats als rechtermiddenvelder. De Amsterdammer liet weten dat Ajax tegen PSV gebrand is op een goed resultaat. "Ik wil er twee maken", aldus De Jong.
AT5 vermoedt dat Ajax vrijdagavond zal aantreden in de volgende opstelling:
Vonk; Heitinga, Grygera, Maduro, Escudé; De Jong, Galásek, Boukhari; Pienaar, Charisteas, Babel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |