Idd, die Heitinga is niet een van de intelligentsten. Hij is makkelijk aftroefbaar, slordig en voegt mi niets toe aan dit Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Grygera schuift niet in, die kijkt alleen naar de spits. Heitinga is de laatste tijd de spits altijd kwijt en schuift wel in. Dan liever Zdenek.
We worden inderdaad gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:36 schreef kreuk050 het volgende:
Als ze zo heel het seizoen spelen en alleen maar beter worden beloofd dat nog wat!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:00 schreef Radegast het volgende:
De beste man aan Ajax kant vond ik gisteren Escudé, de zwakste twee vond ik Heitinga en Babel.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:51 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en je vond Kluivert zeker de zwakste in de CL finale 95
Klopt en de verdediging stond na de eerste 20 minuten ook prima.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Babel leed veel balverlies hoor, die goal van hem was een van de weinige acties die lukten en kwam net zo goed toe aan Boukhari. En Heitinga, tja...
Ik heb vandaag m'n kaartjes gehaald, 3 stuks voor vak 409 rij 13quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:30 schreef F1Bas het volgende:
Wie gaat er trouwens de 24ste naar Ajax - Brondby?
Ik ga volgende week even kaartjes kopen, kaartjes zijn trouwens niet heel duur. Denk niet dat het is uitverkocht.
quote:Jong Ajax na winst door naar 2e ronde Amstel Cup
Jong Ajax heeft zich via een zege op SC Joure geplaatst voor de tweede ronde van de Amstel Cup. In Friesland werd het 0-2 voor de jonge Ajacieden. Zij kunnen zich dus misschien wel opnieuw opmaken voor een mooie reeks in de Amstel Cup.
quote:Blind bepaalt maandagmorgen selectie voor Brondby
Maandagmorgen na afloop van de training zal Danny Blind bepalen welke spelers er mee gaan naar Denemarken voor het duel woensdag tegen Brondby. De Jong en Lindenbergh zijn in zijn ogen de grootste twijfelgevallen, zo meldt De Telegraaf. Trabelsi en Rosenberg staan er iets beter voor. Sneijder kan na de rust die hij kreeg tegen PSV in ieder geval in actie komen.
dan maar Pienaar op rechtshalf en Rosales ervoor?quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als de Jong niet mee kan doen.
Enige optie lijkt mij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:04 schreef keijz het volgende:
[..]
dan maar Pienaar op rechtshalf en Rosales ervoor?
Ik vind Pienaar niet echt een rechtsbuiten, en op dit moment heb ik liever Pienaar/BOukhari dan Sneyder..quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:56 schreef VoreG het volgende:
Wat is er mis met sneijder rechtshalf boukhari op linkshalf en rosales/pienaar rechtsbuitn
quote:7/8/2005 - (Ajax Netwerk) - Laudrup: 'Verliezen van Ajax is geen schande'
Michael Laudrup, trainer van Brøndby IF, heeft in Deense media laten weten het geen schande te vinden als zijn ploeg van Ajax zou verliezen in de aanstaande CL-kwalificatiewedstrijd. Toch laat hij weten dat het een grote persoonlijke ambitie is om met Brøndby uit te komen in de Champions League: 'Dat zou fantastisch zijn. We hebben eerder in de UEFA cup succes gehad door Schalke 04 te verslaan, maar het is duidelijk dat het een ultieme uitdaging is om Ajax te verslaan.'
De wedstrijd komt op een gunstig moment voor de ploeg van Laudrup. Daar waar de Nederlandse eredivisie nog niet is begonnen, hebben de spelers van Brøndby al meerdere belangrijke wedstrijden achter de kiezen. Toch blijft Ajax de grote favoriet volgens Laudrup: 'We zijn het erover eens, dat er betere teams zijn geweest in de historie van Ajax, maar als we de individuele spelers vergelijken, dan is het een beter elftal dan het onze. Gelukkig is het niet altijd het beste team dat wint.'
Over de kansen van zijn club is Laudrup duidelijk: 'Als wij op ons allerbest presteren, dan hebben we een kans. Maar als zij op hun top presteren, dan zijn we kansloos.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |