dit is de groots mogelijkste onzin om te zeggen dat ik een excus zoek voor wat ik in mijn tienerjaren gedaan heb. ik heb een perfekte tijd gehad in mijn tienerjaren. geen problemen gehad, niet rondgeneukt en mijn eigen leven geleid. dat jij denkt dat iedere man wil rondneuken en als hij dat niet doet een probleem heeft, dan moet jij eens het probleem bij jezelf zoeken. niet iedere man is hetzelfde!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:05 schreef salvad0r het volgende:
[..]
tuurlijk vinden genoeg vrouwen dat niet erg...
ik denk dat de meeste vrouwen het geen ene ruk kunnen schelen hoe jij je tijdens te tienerjaren hebt gedragen, als ze maar een leuke tijd met je kunnen hebben, toch?
dus ik snap eigenlijk je hele punt niet over het in-waarde-blijven-tijdens-je-tienerjaren ?
das gewoon een slap excuus voor dat je geen chicks hebt gezoend/geneukt tijdens je teenage years.
je hebt je eigen lot in je handen, niemand is gedoemd.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef pectos het volgende:
[..]
.. en sommigen zijn blijkbaar gedoemd om hun hele leven alleen te zijn..
nee, je moet het willen, en je moet bereid zijn om je eigen grenzen te willen verleggen om je doel te kunnen bereiken.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt makkelijker dan het lijkt, je moet ook de skillz en het uiterlijk bezitten om een meisje te versieren.
niet elke vrouw is hetzelfde, jij denkt zo, maar dat betekent niet dat elke vrouw zo denkt. ik heb niet zoveel gemist. heb 2 jaar samengewoont en dat beviel me niet omdat ze te afhankelijk was van me. daarna nog kort een relatie gehad wat me ook niet beviel omdat ze te dom was om ook maar iets op niveau te kunnen zeggen. en nu bevalt het me prima, ik had alleen niet moeten gaan samenwonen.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
ik heb wel degelijk het gevoel dat ik wat mis. niet dat ik het rondneuken mis hoor, daar ben ik totaal het type niet voor.
maar ik ben wel van mening dat je wat mist op relatievlak e.d.
ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar zo voelt het voor mij.
okay, op die manierquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:13 schreef sjorsie het volgende:
[..]
dit is de groots mogelijkste onzin om te zeggen dat ik een excus zoek voor wat ik in mijn tienerjaren gedaan heb. ik heb een perfekte tijd gehad in mijn tienerjaren. geen problemen gehad, niet rondgeneukt en mijn eigen leven geleid. dat jij denkt dat iedere man wil rondneuken en als hij dat niet doet een probleem heeft, dan moet jij eens het probleem bij jezelf zoeken. niet iedere man is hetzelfde!
mij valt op dat als je een serieus relatie wilt het wel van belang is om te weten met hoeveel gozers je vriendin naar bed is gegaan. dan weet je zo ongeveer wat voor iemand je voor je hebt. en zo denken vrouwen ook tegenover mannen!
okay, slaap lekker !quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef drdolittle het volgende:
het is niet zo dat ik de seks in de tienerjaren heb gemist, maar wel het delen van momenten met een speciaal iemand.
maar nu ga ik naar bed. de wekkker gaat morgen weer op tijd!
ik ben dus ook maagd en nog nooit een vriendje gehad. dat bedoelde ik met missen.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:16 schreef sjorsie het volgende:
[..]
niet elke vrouw is hetzelfde, jij denkt zo, maar dat betekent niet dat elke vrouw zo denkt. ik heb niet zoveel gemist. heb 2 jaar samengewoont en dat beviel me niet omdat ze te afhankelijk was van me. daarna nog kort een relatie gehad wat me ook niet beviel omdat ze te dom was om ook maar iets op niveau te kunnen zeggen. en nu bevalt het me prima, ik had alleen niet moeten gaan samenwonen.
daar ga ik ook meestal van uit , maar als het fout loopt... dan is de vriendschap ook meestal kapot he?quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef sjorsie het volgende:
ik versier vrouwen blijkbaar op een gehele andere manier dan jullie doen. ik word eerst vrienden, leuke (geen sex) dingen doen en veel bij elkaar zijn en dan merk je vanzelf of je iets voor haar voelt en of het wederzijds is. ben momenteel daar ook mee bezig met een vrouw die ik wel interessant vind... mocht dat niet lukken heb ik altijd nog een goede vriendin.
excuses, dan had ik je verkeerd begrepen ik dacht dat je dat tegen mij bedoelde. ik las denk ik te snel.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
ik ben dus ook maagd en nog nooit een vriendje gehad. dat bedoelde ik met missen.
geeft niet, kan gebeuren.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef sjorsie het volgende:
[..]
excuses, dan had ik je verkeerd begrepen ik dacht dat je dat tegen mij bedoelde. ik las denk ik te snel.
goede post!quote:zelfvertrouwen is alles. zelfs al ben je niet zo heel knap, als jij van jezelf vindt dat je er zeker mag zijn en er zat meiden rondlopen die jou leuk zouden kunnen vinden. dan zal je merken dat het ook echt zo gaat. moet je het ook wel echt geloven, niet jezelf het aanpraten. onzekerheid nekt je
nee hoor, laatst nog gehad. we zijn nog altijd goede vrienden. ik was er bijna van overtuigd dat ze ook wel iets voor mij voelde, en dat was er ook wel. maar niet sterk genoeg, en zij wil echt zeker zijn dat ze verliefd is voordat ze aan een relatie begint, en dat waardeer ik aan een vrouw.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef tafkahs het volgende:
[..]
daar ga ik ook meestal van uit , maar als het fout loopt... dan is de vriendschap ook meestal kapot he?
same herequote:op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef sjorsie het volgende:
ik versier vrouwen blijkbaar op een gehele andere manier dan jullie doen. ik word eerst vrienden, leuke (geen sex) dingen doen en veel bij elkaar zijn en dan merk je vanzelf of je iets voor haar voelt en of het wederzijds is. ben momenteel daar ook mee bezig met een vrouw die ik wel interessant vind... mocht dat niet lukken heb ik altijd nog een goede vriendin.
vorig topic was je nog 40.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef drdolittle het volgende:
na het vorige topic (dat inmiddels al 2 dagen vol is) te hebben gelezen,
ben ik toch nog wel benieuwd naar meerder reacties op dit onderwerp
zelf ben ik 30 en is de topictitel ook op mij van toepassing.
natuurlijk krijg ik, net als elk ander persoontje hier op fok!, ook af en toe wel eens kriebels in de buik van een leuke vrouw ( of man als dit voor jou als lezer van toepassing is;)).
alleen doe ik ik daar nooit wat mee omdat ik het lef niet in mijn donderheb om er mee op de proppen te komen.
over het algemeen leg ik me wel neer bij de situatie dat het wel niet voor me weggelegd zal zijn.
maar af en toe begint het wel te knagen.
ziezo de op voor deeltje 2 van dit onderwerp is klaar!![]()
nu reageren maar.![]()
![]()
wat deed je dan met emmy ?quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef salvad0r het volgende:
vieze sletjes zijn trouwens totaal niet interessant imo ... public property
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |