Het is toch ook godsgeklaagd. Ik zal eens wel mazzel hebben. Domino's Gestel, Karel de Grotelaan, 1.14: Ik en nog 2 collega's stappen naar buiten, het was een beetje laat geworden omdat de koelcel weer eens kuren had. De ene collega had mijn lievige blauwige flitslampjes voorin nog nooit gezien dus ik stap mijn auto in, start em, en pleur m'n lampjes aan. Na 5 seconden weer uit, collega zwaait en ik rij aan. 10 meter verder krijg ik ineens een zaklamp vol in m'n gezicht vanaf de zijkant (stoep). Ik denk, stomme grappenmaker, en rij door. Totdat ik ineens een blauw uniform in m'n koplampen zie
![]()
.
Toch maar gestopt. En ja hoor, 2 teringlijertjes met teveel strepen moesten uiteraard nog een keer m'n flitslampjes zien. Ondertussen kwamen er nog collega's aanrijden. De ene zak hooi was vol bewondering aan het glimlachen en aan het wijzen voorop mijn blauw getinte voorkant. "Mogen ze uit?, vroeg ik maar even om de vernedering niet te lang te laten duren. De andere zak hooi had intussen een rondje met zijn zaklamp om mijn auto gemaakt en vroeg "Heb je nog meer, gezien je riedel knopjes?" "Jup, er zit neon onder en er zit een complete PC ingebouwd
![]()
". Enige verbazing en gefronsde wenkbrauwen later mocht ik gaan, met de mededeling dat ik mijn flitsende hobby morgen op bureau Tongelre mag komen inleveren
![]()
.
Toch typisch dat een kapotte koelcel en toevallige melding voor het blauwe gilde net het moment kunnen maken. Maar dat zijn de risico's. Hoofdstuk blauwe flitsers afgesloten
![]()
.
Act like you know ||
Autofans.nl!Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')