Als we niet uitkijken blijft er dadelijk alleen dat te spelen ja...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:42 schreef blieblie het volgende:
Ach... wees er blij om.
Als er dadelijk alleen nog Sim City over blijft om te spelen is ook wat saai.
quote:De jeugd is niet ontvankelijk voor campagnes tegen overmatig alcoholgebruik. Dat denkt de directeur van de Stichting Alcoholpreventie (STAP) Wim van Dalen. Van Dalen denkt dat hardere maatregelen als duurdere Breezers en geringere beschikbaarheid wel zoden aan de dijk kunnen zetten. Daar was echter in de politiek geen draagvlak voor.
"Alcohol is leuk, aantrekkelijk en alom aanwezig. Jongeren zijn niet zo gevoelig voor verhalen over de risico's op langere termijn, zelfs niet als gezegd wordt dat het je hersenen kan schaden. Ze denken: als ik ouder word, ga ik minder drinken en dan komt het wel goed", zegt Van Dalen. Hij waarschuwt ervoor dat er zo goed campagne wordt gevoerd dat er verder niets hoeft te veranderen. In mei keerde de Tweede Kamer zich tegen plannen van minister Hoogervorst om de accijnzen op bier en mixdrankjes te verhogen. Sindsdien zit het anti-alcoholbeleid in een impasse, vindt Van Dalen.
Vast geen nederlands.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:41 schreef gazylady2 het volgende:
Theorie gehaald met maar 1 foutje!
wou 'm Wilde hem nog corrigeren maar de tijd was om..
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef omegaproject het volgende:
Zit ik net lekker een peukje te roken in de 'rookruimte' bij ons op het werk (RIAGG Roermond). Komt zo'n psygiater vrouwke waar ik wel vaker mee heb staan kletsen/roken er bij staan, en we komen er achter dat we allebei in Eindhoven wonen. Dus we praten wat over uitgaan en waar enzo.
Ik: "Ik ga meestal op Stratum naar de kroeg"
Zij: "Ja daar ben ik wat oud voor, ik zit meestal met mijn vriendje op de kleine berg."
Ik: "Zeker bij die ouwe kroeg daar waar Theo Maassen ook altijd komt" (is zij wel het type voor)
Zij: "Eh ja daar inderdaad ja *lacht geheimzinnig*" "Zal ik je eens wat vertellen?"
Ik: "Nou?"
Zij: "Dat is mijn vriendje..."
Ik: "Wie? Theo Maassen??!"
Zij: "Ja, al bijna 5 jaar nu..."
Ik: ""
Ik ken het vriendinnetje van Theo Maassen
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef omegaproject het volgende:
Zit ik net lekker een peukje te roken in de 'rookruimte' bij ons op het werk (RIAGG Roermond). Komt zo'n psygiater vrouwke waar ik wel vaker mee heb staan kletsen/roken er bij staan, en we komen er achter dat we allebei in Eindhoven wonen. Dus we praten wat over uitgaan en waar enzo.
Zij: "Ja daar ben ik wat oud voor, ik zit meestal met mijn vriendje op de kleine berg."
Ik: "Zeker bij die ouwe kroeg daar waar Theo Maassen ook altijd komt" (is zij wel het type voor)
Zij: "Eh ja daar inderdaad ja *lacht geheimzinnig*" "Zal ik je eens wat vertellen?"
Ik maak het ook vaak zat mee en ik kan je vertellen, het zijn niet alleen vrouwen en ouderen die het doen. Maar het zijn allemaal megeaulen van wie ze het rijbewijs af moeten nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef omegaproject het volgende:
Gister op de A2 van Roermond naar Eindhoven 2x bijna ongeluk gehad. Beide keren zo'n stom wijf dat zonder te kijken naar links komt als jij net met je neus voorbij haar achterbumper bent. 1e keer ging echt bijna fout .. moest kei hard op de rem. 2e keer flink op de toeter gehangen en toen ging ze weer terug.
Ik zeg je ... vrouwen en ouderen moeten verboden worden te rijden tenzij ze ieder jaar voor een examen slagen. BAH!
Bij het RIAGG werken en niet weten hoe je psychiater schrijft?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef omegaproject het volgende:
Hmm is een idee, dan koop ik een WD. IK ga even zoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Western Digital schijf? Daar heb je namelijk een proggie voor die de bios om de tuin leidt, zodat je wel 250 GB kan gebruiken.
Yep!quote:
Oef! Wat heb jij uitgespookt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:48 schreef FlowDesign het volgende:
Een boete van 205 euro betalen is niet tof... maar goed dat ik weer loon krijg over 4 dagen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
btw...met zijn gedachtekronkels heb je zowiezo professionele hulp nodig.
Dat maakt hem geniaal, ben wel benieuwd of hij in het dagelijks leven ook overal het 'diepere' achter zoekt, de toevalligheden enzo..lijkt me vermoeiend anders.quote:
Opname?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Yep!![]()
En nog beter nieuws: Ik mag op 2e (advies) gesprek komen bij de Grote Beek!!![]()
Eerst een gesprek met de clientenraad en dan met het personeel...
En 1 uurtje daarna moet ik in de bus zitten naar Siofok!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |