Fok! kan wel wat pep gebruikenquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:25 schreef daNpy het volgende:
Zo Fok! is nog even vlug als 3 dagen geleden
Is al ontploft geland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:59 schreef FlowDesign het volgende:
De SpaceShuttle gaat vanmiddag landen.
Volgens mij heb je zelf het antwoord al gegeven...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:11 schreef gazylady2 het volgende:
Pff.. net selectiegesprek gehad op de Beek, waarom weet je zelf never nooit of het positief of negatief was? en het duurde maar een half uurtje, ipv 3 kwartier, is dat nou juist positief of negatief![]()
als je zo blijft twijfelen was het een positief gesprek geweest om je daar op te nemen als patiëntquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:11 schreef gazylady2 het volgende:
Pff.. net selectiegesprek gehad op de Beek, waarom weet je zelf never nooit of het positief of negatief was? en het duurde maar een half uurtje, ipv 3 kwartier, is dat nou juist positief of negatief![]()
Straaljagers? Dat was toch een cam op de basis zelf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:03 schreef febster het volgende:
Mooie infrarode beelden ook vanuit die straaljagers... Eerst is het een witte stip en langzaam krijgt het de 3 hoekige vorm van een spaceshuttle, erg apart.
Weet ik niet zeker, maar er vliegen altijd 2 straaljagers rond als een shuttle land en daarmee schijnen ze met infrarood ook naar de shuttle te kijken..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Straaljagers? Dat was toch een cam op de basis zelf?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf het antwoord al gegeven...
Wat dacht je van slijpen? Het is maar een gok...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
De Black & Decker kwam langs met een haakse slijper. Anybody enig idee wat je der mee kan?.
Aan mij geven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
De Black & Decker kwam langs met een haakse slijper. Anybody enig idee wat je der mee kan?.
PaintShopPro?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:35 schreef omegaproject het volgende:
over nerds gesproken.anders post ik deze post gewoon met mijn PSP !!
Ja te triestquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef FlowDesign het volgende:
o m g![]()
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7295
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |