abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29452045
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef febster het volgende:
[afbeelding]

Dadelijk ff naar de AH, condeleance dingetjes tekenen enzo
Vreselijk.
Gecondoleerd Febster
#geen
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:14:22 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29452520
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Aso
That's me
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_29453556
Niet te geloven. Randweg Eindhoven, 22.15. 3 rijbanen, de rechtse voornamelijk gevuld met vrachtwagens die 80-90 rijden. Midden, inhalende auto's. Linkse baan, sneller inhalende auto's. Dus ik rij gezellig op de middenbaan om mijn rustige snelheid van 100 vast tehouden. Doemt er ineens voor me een caravan op. Die uiteraard 99 rijdt. Bloed begint te koken, want die klootzakken beseffen absoluut niet dat een caravan met 100 ongeveer 40% instabieler is dan met 80 km/u. Goed, ervoorbij. Ik moet verdomme naar de 110 om die hufter in te halen. Wijs ondertussen als ik voorbij rijdt, naar m'n voorhoofd, vent ziet dat, maar rijdt ongestoord door. Sterker nog, als ik inmiddels voor de auto met caravan rij, moet ik 105 rijden zodat ie niet op m'n bumper zit achter. Dat had ie niet moeten doen. Binnen 5 seconden zit ik op de 80. Vent met caravan ook. (whehe, stomme hufter). Groot licht vanachter omdat ik uiteraard de aso ben. En terwijl ik weer rustig naar de 100 klim, zie ik de auto naar rechts verdwijnen, met bijbehorende snelheid. Moeilijk, accepteren dat je een caravan bijhebt. Of zoals een meneer met een aanhanger 2 dagen geleden zei in het programma "Rij Ik Zo?", "Hoezo wordt ik aangehouden dan, ik had m'n cruise control netjes op 120 staan?". Rijvaardigheidstest graag. Kut mongeaulen.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_29460463
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef r8ality het volgende:
Niet te geloven. Randweg Eindhoven, 22.15. 3 rijbanen, de rechtse voornamelijk gevuld met vrachtwagens die 80-90 rijden. Midden, inhalende auto's. Linkse baan, sneller inhalende auto's. Dus ik rij gezellig op de middenbaan om mijn rustige snelheid van 100 vast tehouden. Doemt er ineens voor me een caravan op. Die uiteraard 99 rijdt. Bloed begint te koken, want die klootzakken beseffen absoluut niet dat een caravan met 100 ongeveer 40% instabieler is dan met 80 km/u. Goed, ervoorbij. Ik moet verdomme naar de 110 om die hufter in te halen. Wijs ondertussen als ik voorbij rijdt, naar m'n voorhoofd, vent ziet dat, maar rijdt ongestoord door. Sterker nog, als ik inmiddels voor de auto met caravan rij, moet ik 105 rijden zodat ie niet op m'n bumper zit achter. Dat had ie niet moeten doen. Binnen 5 seconden zit ik op de 80. Vent met caravan ook. (whehe, stomme hufter). Groot licht vanachter omdat ik uiteraard de aso ben. En terwijl ik weer rustig naar de 100 klim, zie ik de auto naar rechts verdwijnen, met bijbehorende snelheid. Moeilijk, accepteren dat je een caravan bijhebt. Of zoals een meneer met een aanhanger 2 dagen geleden zei in het programma "Rij Ik Zo?", "Hoezo wordt ik aangehouden dan, ik had m'n cruise control netjes op 120 staan?". Rijvaardigheidstest graag. Kut mongeaulen.

Mensen zoals jij ram ik vanachteren ongeacht de snelheid. Als jij jezelf er zo aan irriteert, rij dan harder of langzamer of op een andere baan maar ga niet jouw frustraties (m.b.t. de moraalridder qua wetgeving c.q. beter en veiliger rijden) op mij proberen te botvieren.
Maar gelukkig voor jou reed ik daar niet met een sleurhut
pi_29465358
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 08:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Mensen zoals jij ram ik vanachteren ongeacht de snelheid. Als jij jezelf er zo aan irriteert, rij dan harder of langzamer of op een andere baan maar ga niet jouw frustraties (m.b.t. de moraalridder qua wetgeving c.q. beter en veiliger rijden) op mij proberen te botvieren.
Maar gelukkig voor jou reed ik daar niet met een sleurhut
Veel plezier. Punt 1 ben jij fout en punt 2 is mijn bumper iets harder. Punt 3 kan ik beter sturen. Next!
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_29470303
Grrrrrrrrrrrr..... Ze zijn bij Chello mijn password vergeten .
Ik kan niet meer in MyService, via ftp inloggen op mijn account, chellomail ophalen, datagebruik checken... gaat allemaal niet omdat mijn pwd niet klopt (terwijl FF dat gewoon opgeslagen heeft en het gisteren wel allemaal werkte ).
pi_29471497
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:01 schreef blieblie het volgende:
Jaaaaaaaah
[afbeelding]
lekkel sate
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_29472538
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:43 schreef blieblie het volgende:
Ik kan niet meer in MyService, via ftp inloggen op mijn account, chellomail ophalen, datagebruik checken... gaat allemaal niet omdat mijn pwd niet klopt (terwijl FF dat gewoon opgeslagen heeft en het gisteren wel allemaal werkte ).
Zit er een " ! " (uitroepteken) in? Zo ja, die ff weglaten en de rest van het paswoord gewoon invoeren dat werkte iig bij mij wel

kom ff op msn aub
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29473167
ik zet geen uitroeptekens in mijn passwords .
pi_29473742
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:12 schreef blieblie het volgende:
ik zet geen uitroeptekens in mijn passwords .
Ik dacht dat je het had over het paswoord van Chello die van mij heeft/had wel een uitroepteken
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29473910
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:42 schreef febster het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het had over het paswoord van Chello die van mij heeft/had wel een uitroepteken
De mijne hebk al vrij snel veranderd in iets bruikbaars.
pi_29473955
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:

[..]

De mijne hebk al vrij snel veranderd in iets bruikbaars.
Wist niet dat dat kon, ik heb dat gare ding maar uit mijn hoofd geleerd
pi_29480931
En in een keer onweert en hoost het hier, heel fijn
pi_29481729
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:51 schreef r8ality het volgende:

[..]

Veel plezier. Punt 1 ben jij fout en punt 2 is mijn bumper iets harder. Punt 3 kan ik beter sturen. Next!
Droom lekker verder.
pi_29481733
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:43 schreef blieblie het volgende:
Jij bent niet de enige, is bij HEEL VEEL mensen al geruime tijd het geval (ook bij ons). E-mail sturn heeft geen nut want daar reageren ze niet op is mijn ervaring in dit geval.
pi_29486069
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige, is bij HEEL VEEL mensen al geruime tijd het geval (ook bij ons). E-mail sturn heeft geen nut want daar reageren ze niet op is mijn ervaring in dit geval.
tuurlijk reageren ze niet op E-mail, dat levert ze niks op namelijk. Ze blokkeren expres je wachtwoord en gaan dan zitten wachten tot jij belt voor een bedrag per minuut, snel verdiend.
Doen ze bij veel mensen: veel mensen x belkosten helpdesk = winst maken.

UPC
pi_29486314
Ach... keb ooit bij Tiscali 30! min in de wacht gehangen voordat ik er genoeg van had. Dan zijn ze bij UPC nog relatief snel .
pi_29486788
Wat een rukweer
pi_29487003
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:25 schreef febster het volgende:
Wat een rukweer
*fap*fap*fap*
pi_29490516
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:40 schreef ArTiC het volgende:

[..]

*feb*feb*feb*
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:58:14 #73
90228 gazylady2
Nieuwe avatar gezocht! ;)
pi_29491500
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:40 schreef ArTiC het volgende:

[..]

*fiep*fiep*fiep*
* The impossible is only the untried
pi_29500385
Moedegorgen.
pi_29503909
Seauw, daar ben ik weer. Lekker feestje hoor
Age of fruity enlightenment!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')