abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29427433
Toch lief van TMF dat ze bij ´N Dey Say erbij vertellen dat Nelly de boel gewoon gejat heeft van Spandau Ballet .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:45:11 #27
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29427485
Wat
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_29427580
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:45 schreef daNpy het volgende:
Wat
Nieuwe "nummer" van Nelly (die kerel die begon met die pleister op zijn wang) genaamd 'N Dey Say is eigenlijk "True" van Spandau Ballet met een andere tekst erop.
Op TMF werd dat er zojuist bij vermeld dat Nelly dus gebruik heeft gemaakt van True.
Is voor de Breezergeneratie die nog nooit van Spandau Ballet gehoord heeft.

Ze zouden dat alleen bij alle gecoverde of gesamplede nummers moeten doen .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:52:08 #29
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29427607
Ja.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_29431274
tuvupu...

Had gister sollicitatiegesprek gehad voor huiswerkcoach, bellen ze vanochtend op dat ik een goede motivatie heb en een goede instelling, maar dat ze vond dat ik er nog niet helemaal klaar voor was en of ik over een jaartje terug wil bellen... Jah, daahaag Nu heb ik morgen nog een gesprek voor een of ander auto-bedrijf dat ik huurauto's op moet halen met mn OV
pi_29431358
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:09 schreef Inu het volgende:
tuvupu...

Had gister sollicitatiegesprek gehad voor huiswerkcoach, bellen ze vanochtend op dat ik een goede motivatie heb en een goede instelling, maar dat ze vond dat ik er nog niet helemaal klaar voor was en of ik over een jaartje terug wil bellen... Jah, daahaag Nu heb ik morgen nog een gesprek voor een of ander auto-bedrijf dat ik huurauto's op moet halen met mn OV
Hopelijk is dat bedrijf dan goed verzekerd.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:26:19 #33
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_29431557
van www.nu.nl:

Man komt om na ongeval in doe-het-zelfzaak

Uitgegeven: 4 augustus 2005 21:59

EINDHOVEN - In een doe-het-zelfwinkel aan de Tenierslaan in Eindhoven is maandagmiddag een 24-jarige klant uit Geldrop zo ernstig gewond geraakt, dat hij later aan zijn verwondingen is overleden. Dit maakte de politie donderdag bekend.

De man kwam onder een kar met houten panelen terecht. Hij had de panelen gekocht voor eigen gebruik en reed ze zelf naar buiten op een zogenoemde loopkar. Wat er precies is gebeurd, kon de politie niet zeggen.

Overleden

Het slachtoffer werd met een traumahelikopter naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen overgebracht. Daar is hij diezelfde avond aan zijn verwondingen overleden. De politie is in samenwerking met de Arbeidsinspectie een onderzoek begonnen naar de toedracht.

Een medewerker van de winkel, een vestiging van de doe-het-zelfketen Praxis, wilde donderdagavond niet ingaan op het ongeval.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Staat er nu pas op, maarre... Hoezo reed hij zelf, ik snap het niet helemaal. Zal wel aan mij liggen.

Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven...
pi_29431651
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:26 schreef _DeBje_ het volgende:
van www.nu.nl:

Man komt om na ongeval in doe-het-zelfzaak

Uitgegeven: 4 augustus 2005 21:59

EINDHOVEN - In een doe-het-zelfwinkel aan de Tenierslaan in Eindhoven is maandagmiddag een 24-jarige klant uit Geldrop zo ernstig gewond geraakt, dat hij later aan zijn verwondingen is overleden. Dit maakte de politie donderdag bekend.

De man kwam onder een kar met houten panelen terecht. Hij had de panelen gekocht voor eigen gebruik en reed ze zelf naar buiten op een zogenoemde loopkar. Wat er precies is gebeurd, kon de politie niet zeggen.

Overleden

Het slachtoffer werd met een traumahelikopter naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen overgebracht. Daar is hij diezelfde avond aan zijn verwondingen overleden. De politie is in samenwerking met de Arbeidsinspectie een onderzoek begonnen naar de toedracht.

Een medewerker van de winkel, een vestiging van de doe-het-zelfketen Praxis, wilde donderdagavond niet ingaan op het ongeval.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Staat er nu pas op, maarre... Hoezo reed hij zelf, ik snap het niet helemaal. Zal wel aan mij liggen.

Kar vol geladen, en dan naar de auto toe duwen, dat noemt men ook wel rijden.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:31:27 #35
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29431701
Waarom kijk ik in dit topic?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29431740
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:31 schreef Molluck het volgende:
Waarom kijk ik in dit topic?
Ja, wegwezen jij.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:35:36 #37
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29431784
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ja, wegwezen jij.
Het was de TT zeker
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29431824
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:35 schreef Molluck het volgende:

[..]

Het was de TT zeker
pi_29434660
Ook op Fok! ondertussen: Man overlijdt na ongeluk bij Praxis

Slaap lekker verders dames en heren .

Dat autoos rondrijden is wel een zeer relaxt baantje Lotte, heb ik ook ooit een keer gedaan. Voor welk bedrijf? Je zit wel met het probleem dat je alleen kan werken zolang je OV geldig is. Magoe... Dat is niet zoon heel groot probleem. Stop je met het telefonisch mensen lastigvallen fzo?
pi_29435117
Ik wil ook auto's rondrijden . Nou nog een OV .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 01:09:29 #41
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29435160
Idd, waar kun je solliciteren?
pi_29435235
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:09 schreef daNpy het volgende:
Idd, waar kun je solliciteren?
Gewoon bij autoverhuurbedrijven á la Europcar, RentACar, Budgetcar, Avis, Hertz, etc.
Je moet de bedrijven hebben met meerdere vestigingen over Nederland. De bedoeling is in veel gevallen om de auto die bijv. bij vestiging Eindhoven gehuurd is en bij vestiging Schiphol ingeleverd is, op Schiphol op te halen (met je OV, want dat kost hun nix) en terug te rijden naar Eindhoven .
pi_29435336
Dan kun je beter zo'n studentenchauffeurbaantje pakken, dan rij je tenminste nog in fatsoenlijke auto's .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_29439167
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:17 schreef r8ality het volgende:
Dan kun je beter zo'n studentenchauffeurbaantje pakken, dan rij je tenminste nog in fatsoenlijke auto's .
Dat maakt voor danpy niks uit..die is geen fatsoenlijke auto gewend.

kom maar kom maar kom maar
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:12:29 #46
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29441649
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 07:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Dat maakt voor danpy niks uit..die is geen fatsoenlijke auto gewend.

kom maar kom maar kom maar
Mijn DAF rijd 200x fijner dat die kutjap van mn moeder.

Maargoed, ik heb al een andere baan
pi_29444074

Dadelijk ff naar de AH, condeleance dingetjes tekenen enzo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29444924
Nja, ik ben aangenomen. Gaat via AutoReset en dan werk je dus voor een uitzendbureau en die worden weer ingehuurd door bedrijven idd als Budget enzo...We zullen zien, als het goed is bellen ze als mn OV weer geldig is
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:19:44 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29451308
De straten zijn weer nat in Eindhoven: driften!

Ik rijd net naar huis van m'n werk, collega (en tevens goede vriend) achter me. Hij had m'n auto nog niet rijdend gezien dus ik dacht ik zal hem eens wat laten zien.
We rijden daar de buurt uit en in de bocht ging ik ff op het gas... vét dwars
Hij wist niet wat ie zag Meteen seinen met groot licht enzo
pi_29451794
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef daNpy het volgende:
De straten zijn weer nat in Eindhoven: driften!

Ik rijd net naar huis van m'n werk, collega (en tevens goede vriend) achter me. Hij had m'n auto nog niet rijdend gezien dus ik dacht ik zal hem eens wat laten zien.
We rijden daar de buurt uit en in de bocht ging ik ff op het gas... vét dwars
Hij wist niet wat ie zag Meteen seinen met groot licht enzo
Aso
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')