Nieuwe "nummer" van Nelly (die kerel die begon met die pleister op zijn wang) genaamd 'N Dey Say is eigenlijk "True" van Spandau Ballet met een andere tekst erop.quote:
Hopelijk is dat bedrijf dan goed verzekerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:09 schreef Inu het volgende:
tuvupu...
Had gister sollicitatiegesprek gehad voor huiswerkcoach, bellen ze vanochtend op dat ik een goede motivatie heb en een goede instelling, maar dat ze vond dat ik er nog niet helemaal klaar voor was en of ik over een jaartje terug wil bellen... Jah, daahaagNu heb ik morgen nog een gesprek voor een of ander auto-bedrijf dat ik huurauto's op moet halen met mn OV
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:26 schreef _DeBje_ het volgende:
van www.nu.nl:
Man komt om na ongeval in doe-het-zelfzaak
Uitgegeven: 4 augustus 2005 21:59
EINDHOVEN - In een doe-het-zelfwinkel aan de Tenierslaan in Eindhoven is maandagmiddag een 24-jarige klant uit Geldrop zo ernstig gewond geraakt, dat hij later aan zijn verwondingen is overleden. Dit maakte de politie donderdag bekend.
De man kwam onder een kar met houten panelen terecht. Hij had de panelen gekocht voor eigen gebruik en reed ze zelf naar buiten op een zogenoemde loopkar. Wat er precies is gebeurd, kon de politie niet zeggen.
Overleden
Het slachtoffer werd met een traumahelikopter naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen overgebracht. Daar is hij diezelfde avond aan zijn verwondingen overleden. De politie is in samenwerking met de Arbeidsinspectie een onderzoek begonnen naar de toedracht.
Een medewerker van de winkel, een vestiging van de doe-het-zelfketen Praxis, wilde donderdagavond niet ingaan op het ongeval.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Staat er nu pas op, maarre... Hoezo reed hij zelf, ik snap het niet helemaal. Zal wel aan mij liggen.
![]()
Gewoon bij autoverhuurbedrijven á la Europcar, RentACar, Budgetcar, Avis, Hertz, etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:09 schreef daNpy het volgende:
Idd, waar kun je solliciteren?
Dat maakt voor danpy niks uit..die is geen fatsoenlijke auto gewend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:17 schreef r8ality het volgende:
Dan kun je beter zo'n studentenchauffeurbaantje pakken, dan rij je tenminste nog in fatsoenlijke auto's.
Mijn DAF rijd 200x fijner dat die kutjap van mn moeder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat maakt voor danpy niks uit..die is geen fatsoenlijke auto gewend.
kom maar kom maar kom maar
Asoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef daNpy het volgende:
De straten zijn weer nat in Eindhoven: driften!
Ik rijd net naar huis van m'n werk, collega (en tevens goede vriend) achter me. Hij had m'n auto nog niet rijdend gezien dus ik dacht ik zal hem eens wat laten zien.
We rijden daar de buurt uit en in de bocht ging ik ff op het gas... vét dwars![]()
Hij wist niet wat ie zagMeteen seinen met groot licht enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |