google zegt matthew wilderquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet jij zo van wie het origineel is?
Dit nummer draaiden ze overigens eind Oktober 2004 wel eens op TMF. Erg fout maar wel okee idd.
wat bedoel je trouwens met fout? Dat je TMF kijkt? Of dat nummer?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet jij zo van wie het origineel is?
Dit nummer draaiden ze overigens eind Oktober 2004 wel eens op TMF. Erg fout maar wel okee idd.
Ik denk dat ik het dan idd ken van Ace of Base...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef amaranta het volgende:
aha en ace of base ook...zal het daar wel van kennen
Met TMF is nix mis mee... Houdt je beetje betrokken bij de "jeugd van tegenwoordig" + dat je zo nu en dan wel een aardige artiest of groep ontdekt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat bedoel je trouwens met fout? Dat je TMF kijkt? Of dat nummer?![]()
Ja, dan kan ook op andere zenders hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met TMF is nix mis mee... Houdt je beetje betrokken bij de "jeugd van tegenwoordig" + dat je zo nu en dan wel een aardige artiest of groep ontdekt.
Ding kostte 38,25 en deze 18,70quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben je daar goedkoop aangekomen?
Of heb je ook echt 60 euro aan metaal in je pc hangen nu.
Facts & Figures pleasequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:54 schreef daNpy het volgende:
Whehe die maken veel meer lawaai en koelen nog niet half zo goed
quote:Ook vergeleken met de Zalman VF80D-HP en de Arctic Cooling ATi Silencer 4 zetten zowel de VF700-Cu als de VF700-AlCu goede cijfers neer. De VF700-Cu met de ventilator op 5V weet de videokaart 5,9º Celsius koeler te houden dan de Arctic Cooling ATi Silencer 4. Het verschil met de Zalman VF80D-HP, ook op 5V, is zelfs 15,8º Celsius.
Hebbik ook, echt superspul Zalmanquote:
Zet jouw pc in een andere ruimte, dan hoor jij hem ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:29 schreef daNpy het volgende:
En nu is het de voeding die het meeste lawaai maakt
Proc koeler -> systeemfans uit -> videokaart koeler -> voeding
Ik blijf aan de gang
Maar het lawaai is al een stuk minder, ik hoor nu de schijven weer duidelijker (maar het is dan ook vrij stil hier @ half 2).
Ben vliefd (op de katjes natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
En dit wordt mijn katje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga's slapen jijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:26 schreef DuchessX het volgende:
Ow Blieb, wat een ontzettend lief diertje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |