Ik ga zo naar AquaBestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:37 schreef blieblie het volgende:
Goedemiddaggggg....
Staan er nog leuke activiteiten op jullie agenda?
Te liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
En dit wordt mijn katje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nah viel mee, we waren er dan ook vrij laat. Wel relaxte matrassen om op te liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:23 schreef blieblie het volgende:
En hoe wast bij Aquabest? Erg druk?
Ze wilden gewoon aandacht van jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Te lief![]()
wel herrieschuppers trouwens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef blieblie het volgende:
Pannekoeken als lunch![]()
[..]
Liev he! Kwil em nu al hebben![]()
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had dat meisje het hier niet over op een gegeven moment?![]()
Liev![]()
Zodra ze uit de doos gaan klimmen en de boel gaan verkennen... dat zijn de leukste weken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef blieblie het volgende:
[..]Denk het wel... Dat ze 3 kittens kwijt waren bedoel je
.
Als ze die maat zijn zijn ze idd eigenlijk wel leuker hé.
Ik kan em pas ophalen in week 12...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zodra ze uit de doos gaan klimmen en de boel gaan verkennen... dat zijn de leukste weken.![]()
Dan zijn ze nog wel heel erg speels gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kan em pas ophalen in week 12...
Dan hebben ze die periode net gehad geloof ik.
videorecorder -> warm -> slapen ... geniale gedachtengang van die katjesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog wel heel erg speels gelukkig![]()
Die van m'n ouders komt ook pas met 12 weken. Maar dat is al bijna![]()
Hier waren ze ook via de (dus open) achterkant ingeklommen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
Ja ze zoeken altijd de meest leuke plekjes uit om te slapen![]()
Toen wij dat nestje van zes hadden waren we ze op een gegeven moment allemaal kwijt... zoeken zoeken zoeken... wat bleek nou... Die stinkerds hadden ontdekt dat ze van onder een grote eiken kast op een of andere manier in de laden aan de onderkant konden kruipen. En die lagen vol met lakens enzo... van ons! Dus dan trok je de lade open om een tafelkleed te pakken... Heej, er liggen hier ineens 6 bolletjes wol
Weet jij zo van wie het origineel is?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:53 schreef r8ality het volgende:
Blue Lagoon - Break my stride.
Een ontzettend slechte cover, maar het is wel een ubervrolijk zomernummer.
Kvond dat vuurwerk verhaal ook wel erg grappig...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:50 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hier waren ze ook via de (dus open) achterkant ingeklommen...
Te grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |