Nee, men wil hier voornamelijk dat jij doodgaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, namen willen we dan natuurlijk
Jij bent zeker nieuwquote:
Ik zou niet dood gevonden willen worden met die grafsteenkankersnol hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Shirley het volgende:
mother_mother heeft zich gewoon goed ingelikt bij de baas. Meer is het niet.
Was het maar waar.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens mij eentje van die userfoto incrowdkliek.
Och, ook zo'n onzeker bevestigingszoekend kutfiguur dus...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens mij eentje van die userfoto incrowdkliek.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Och, ook zo'n onzeker bevestigingszoekend kutfiguur dus...
Ja, er komt ook niet veel zinnigs uit. Echt zo'n potentieele kinderlokker zeg maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Och, ook zo'n onzeker bevestigingszoekend kutfiguur dus...
Jij kan ahoy 3x vullen,met je belgenhumorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, er komt ook niet veel zinnigs uit. Echt zo'n potentieele kinderlokker zeg maar.
Ach, dat ligt in de jeugd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, er komt ook niet veel zinnigs uit. Echt zo'n potentieele kinderlokker zeg maar.
Was het maar een grap.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kan ahoy 3x vullen,met je belgenhumor
Dr loopt in feedback nog een topic over het voorzichtig omgaan met dergelijke "zwakkere" users.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ach, dat ligt in de jeugd.
Te vaak bij pappa op schoot gemoeten denk ik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dr loopt in feedback nog een topic over het voorzichtig omgaan met dergelijke "zwakkere" users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |