Alsof dat z'n enige bezwaar isquote:
Ja maar ik zie Owen niet kiezen voor de NL'se competitiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat is er best. Alleen meneer van Eijden is bang om veel in eens te investeren. Anders lenen we toch wat bij DE bank, zijn die ook nog ergens goed voor![]()
Geld, Geld, Geld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja maar ik zie Owen niet kiezen voor de NL'se competitie
'quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Hahaha San vermaakt zich alles behalve. Hij ziet zijn schandknaapjes wederom afgaan.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Hahaha San vermaakt zich alles behalve. Hij ziet zijn schandknaapjes wederom afgaan.
Zo poėtisch...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Ik wil van psv winnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef Tobbes het volgende:
Toch valt Ajax me niet tegen
Zeker gezien het feit dat Boukhari meedoet en er 3 basisspelers ontbreken.
hij heeft ook nog geen PSV'er zien voetballenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
dat is wel waar, alleen zonder goals en overwinningen heb je daar zo weinig aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef Tobbes het volgende:
Toch valt Ajax me niet tegen
Zeker gezien het feit dat Boukhari meedoet en er 3 basisspelers ontbreken.
Nee en dan weer janken als ze niet geselecteerd wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hij heeft ook nog geen PSV'er zien voetballen![]()
Jammer dat je als Feyenoord-fan de hoop op een kampioenschap van je eigen club nu al opgeeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:45 schreef Kaap het volgende:
Jammer, gunde het p$v absoluut niet. Chelsea holland division. Hopen dat Ajax toch kampioen wordt.
die houden ze ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:54 schreef D1 het volgende:
[..]
Zo poėtisch...![]()
Als PSV nou zou domineren dan had je een reden voor praatjes, maar laat PSV de nul eerst maar eens houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |