Ajax 2.30 - Gelijkspel 3.30 - PSV 2.75quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Suijk het volgende:
De bookmaker gaat voor Ajax.
Jah en de prijsvraag van deze week is: Uit welke stad komt PSV. 1.Amsterdam 2. Eindhoven 3.Rotterdamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef beerten het volgende:
[..]
SMS6.
Zo lang ze de wedstrijd maar niet onderbreken voor "de prijsvraag"...
En dan nog heeft 50% van de SBS6 kijkers het fout!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:35 schreef chelloboy het volgende:
Jah en de prijsvraag van deze week is: Uit welke stad komt PSV. 1.Amsterdam 2. Eindhoven 3.Rotterdam
JUIST!!! Vaak als we het niet verwachten krijgen we juist een mooie wedstrijd.....Met een mooie uitslag, dus ik ga voor 3-1 voor PSVquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
Wordt een heel mooi duel natuurlijk. Hoogstaand niveau, veel technische hoogstandjes, goals.
Beetje vertrouwen mensen!
Denk ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zie ik het nou goed, is Chelloboy weer onder z'n steen vandaan gekropen?
Ik denk 2-1 voor Ajax
Willem II werd tweede in de Amstelcup (finale verloren met 0-4 van PSV in de Kuip), en Ajax tweede in de eredivisie, dus de tweede van de eredivisie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:51 schreef Ixnay het volgende:
Nu PSV de dubbel heeft gewonnen, kijken ze dan naar de 2e plaats in de Eredivisie of naar de 2e plaats in de Amstelcup?
Ik weet dat Ajax bij beide toernooien 2e is geworden, maar stel dat er 2 verschillende clubs waren, wie krijgt dan het voordeel?
Klopt, Willem 2 had toen die halve finale van Ajax gewonnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:56 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Willem II werd tweede in de Amstelcup (finale verloren met 0-4 van PSV in de Kuip), en Ajax tweede in de eredivisie, dus de tweede van de eredivisie.
ehehehe, geef die euri dan gewoon aan mij.quote:
Oh, deze week ben je dus weer voor PSV.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg 3 - 0 voor PSV.
Na hoeveel minuten stop je met kijken naar Ajax? Wanneer het 2-0 of 3-0 staat voor PSV?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, deze week ben je dus weer voor PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |