quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Hahaha San vermaakt zich alles behalve. Hij ziet zijn schandknaapjes wederom afgaan.
Ik wil van psv winnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef Tobbes het volgende:
Toch valt Ajax me niet tegen
Zeker gezien het feit dat Boukhari meedoet en er 3 basisspelers ontbreken.
hij heeft ook nog geen PSV'er zien voetballenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Hahaha San vermaakt zich alles behalve. Hij ziet zijn schandknaapjes wederom afgaan.
dat is wel waar, alleen zonder goals en overwinningen heb je daar zo weinig aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef Tobbes het volgende:
Toch valt Ajax me niet tegen
Zeker gezien het feit dat Boukhari meedoet en er 3 basisspelers ontbreken.
Nee en dan weer janken als ze niet geselecteerd wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hij heeft ook nog geen PSV'er zien voetballen![]()
Jammer dat je als Feyenoord-fan de hoop op een kampioenschap van je eigen club nu al opgeeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:45 schreef Kaap het volgende:
Jammer, gunde het p$v absoluut niet. Chelsea holland division. Hopen dat Ajax toch kampioen wordt.
die houden ze ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:54 schreef D1 het volgende:
[..]
Zo poëtisch...![]()
Als PSV nou zou domineren dan had je een reden voor praatjes, maar laat PSV de nul eerst maar eens houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |