zoek maar op deze site: http://www.imperialglory.com/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef Koobus het volgende:
Ziet er mooi uit. Wat zijn de systeemeisen?
de provincies die je kan veroveren worden met het aantal steeds groter en groter als je de totorials leest dan wordt je daar uitgelegt hoe je dat moet doen, alle éénheden lijken niet op mekaar ondanks ze andere kleren aan hebben en je zelf je éénheden kan verander ook van kleur en van houding en van wapens leer je ook in de totorial, en het spel kan wel traag gaan omdat je pc het spel meschien niet aankan, en de gevechten zijn niet allemaal het zelfde omdat je 100 verschilende strategieen kunt maken en nemen leer je ook in de totorials kortom DISMISSEDquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:43 schreef Steeven het volgende:
Mjwa ik vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Het aantal te veroveren provincies is erg mager, alle eenheden lijken op elkaar en het spel is erg traag. De gevechten zijn allemaal hetzelfde. En ik hou niet zo van de setting van de game.
Oh, sorry dat ik je heb beledigd ofzo? De units bestaan louter uit mannetjes met geweren/sabels, paarden met geweren/sabels en kanonnen; vergeleken met Rome Total War of Medieval Total War is dat enorm mager ja, maar dat komt omdat die tijd qua oorlogvoering saai was. Idem voor de campaign map, is veel groter in de Total War-games, dus ben je langer bezig. En dat met die strategien valt wel mee hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef ricaplayer het volgende:
[..]
de provincies die je kan veroveren worden met het aantal steeds groter en groter als je de totorials leest dan wordt je daar uitgelegt hoe je dat moet doen, alle éénheden lijken niet op mekaar ondanks ze andere kleren aan hebben en je zelf je éénheden kan verander ook van kleur en van houding en van wapens leer je ook in de totorial, en het spel kan wel traag gaan omdat je pc het spel meschien niet aankan, en de gevechten zijn niet allemaal het zelfde omdat je 100 verschilende strategieen kunt maken en nemen leer je ook in de totorials kortom DISMISSED![]()
Dat was wel een vereiste ja. Toch ben ik van mening dat je beter af bent met de Napoleonic Mod voor Medieval Total War.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:31 schreef ricaplayer het volgende:
ja daarom heb je ook update units voor imperial glory waarbij je meer wapens en andere legers kunt bouwen
oke dat is dan jouw meningquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:11 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat was wel een vereiste ja. Toch ben ik van mening dat je beter af bent met de Napoleonic Mod voor Medieval Total War.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |