abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29395831
quote:
Uitgegeven: 2 augustus 2005 08:56
HAARLEMMERMEER - Een 47-jarige Amsterdammer die nog maar net zijn rijbewijs had, is het roze papiertje al weer kwijt. De politie nam het rijbewijs van de man in beslag omdat hij over te weinig rijvaardigheid beschikt en een gevaar op de weg is.

Surveillerende politiemensen zagen zondagavond op rijksweg A4 een auto rijden die niet harder ging dan 80 kilometer per uur waar 120 is toegestaan. Ook had de auto moeite rechts te houden. De agenten sommeerden de 47-jarige bestuurder de wagen aan de kant te zetten. Na controle bleek de Amsterdammer een rijbewijs te hebben en niet te hebben gedronken en dus mocht hij zijn weg vervolgen.

Bij het wegrijden vanaf de vluchtstrook zagen de agenten tot hun verbazing dat de automobilist vanuit stilstand direct de rijksweg opreed waar het verkeer met 120 kilometer per uur langsraasde. De Amsterdammer werd opnieuw aan de kant gezet en gewezen op zijn onvoorzichtige gedrag. Vervolgens deed de man precies hetzelfde en grepen de agenten weer in. Deze keer stopte de automobilist niet op de vluchtstrook, maar midden op de rijksweg.

Voor de politie was daarmee de maat vol. Ze nam zijn rijbewijs in. De Amsterdammer zal opnieuw examen moeten doen, aldus de politie Haarlemmermeer.
pi_29395863
dat is wel ernstig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29395906
Eigen schuld enzo, kan me ook niet voorstellen dat die zijn rijbewijs ooit gehaald heeft...
pi_29395933
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:30 schreef The_Terminator het volgende:
Eigen schuld enzo, kan me ook niet voorstellen dat die zijn rijbewijs ooit gehaald heeft...
schijnbaar wel, want hij had hem net.
misschien was hij te onzeker, toen er eenmaal niemand meer naast zat, misschien had de examinator net een goeie beurt gehad, wie weet.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:32:59 #5
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29395995
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:30 schreef The_Terminator het volgende:
Ooit? In de tekst staat dat hij deze net had... nu vraag ik me af wie deze knuppel heeft laten slagen.....

of hij heeft het roze briefje bij de zegeltjes gekregen... niets is meer onmogelijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29396068
tsja dit heb ik in duitsland ook gezien. wij reden achter iemand en die ging met 50 invoegen.. waar je dus 130 mag. levensgevaarlijk, vooral omdat er niet maar 1, maar 2 mensen moesten invoegen. gelukkig was het rustig op de weg.
maar als je net je rijbewijs hebt, tsja ik vind het allemaal ook eng. maar goed dit was wel erg extreem.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_29396099
ik heb rijles, en heb ook nog de neiging om met 60 in te voegen
maarja, dan mag het nog, want je moet leren
pi_29396314
ja op je les mag het nog
en meestal leer je het daar wel af. denk eigenlijk wel dat het allemaal makkelijker is als je nog jonger bent. misschein als je op je 47e pas je rijbewijs hebt dat het zeer moeilijk is allemaal.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_29396344
Haha wat een nerd
Rijd dan niet.

Ik oon op de weg
pi_29396455
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
Je hebt toch theorie gedaan?

Dan weet je dus hoe hard je moet rijden. Doe je dat niet, dan krijg je van oom agent.

Nou ja, eigenlijk krijgt je leraar van oom agent, maar dat is minder leuk.
Big dick.
pi_29396605
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef Ferryfan4ever het volgende:
tsja dit heb ik in duitsland ook gezien. wij reden achter iemand en die ging met 50 invoegen.. waar je dus 130 mag. levensgevaarlijk, vooral omdat er niet maar 1, maar 2 mensen moesten invoegen. gelukkig was het rustig op de weg.
maar als je net je rijbewijs hebt, tsja ik vind het allemaal ook eng. maar goed dit was wel erg extreem.
WIl vaak ook niet anders in duitsland. De bochten van de invoegstrook zijn vaak zo scherp dat je in de 2e versnelling er door moet, en de invoegstrook zo kort dat je ook geen ruimte hebt om op gang te komen.

Maar d'r zitten ook een hoop eikels tussen die niet kunnen invoegen. Schieten ze niet op dus ga je naar links om ze ruimte te geven, en vervolgens laten ze je d'r niet meer voor omdat ze dan wel in eens vol op het gas staan
pi_29397060
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens de boekjes hoort het met ongeveer 100 (meer mag). Toch nog een verschil van 40 km/h.
ik hoop dat ik je niet tegenkom.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_29397079
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:45 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dan weet je dus hoe hard je moet rijden. Doe je dat niet, dan krijg je van oom agent.

nee, heb geen theorie gedaan
en ik vind het hartstikke eng , de snelweg
pi_29397093
maar vrees niet, ik leer het wel hoor.
pi_29397127
quote:

[..]

Dat theorie gedeelte hoeft niet voor dat je praktijk begint hoor, zolang het maar voor het examen is gehaald!
Dus niet direct als de 'afwijzende-ik-rijd-al-jaren-knul' spreken....beetje knullig!

Vraag me af hoe die ooit is weten te slagen, houd het maar op zenuwen ofzo!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_29397142
Of die gasten die met 60 invoegen, waardoor je op je rem moet staan, om vervolgens te versnellen en iedereen in te halen. Geef dan gas op de invoegstrook
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29397148
Dan ben je echt sneu
pi_29397191
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef longinus het volgende:
Of die gasten die met 60 invoegen, waardoor je op je rem moet staan, om vervolgens te versnellen en iedereen in te halen. Geef dan gas op de invoegstrook
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_29397275
leuke dag voor die agenten lijkt me
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:09:25 #20
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_29397281
quote:

[..]

En je mag toch echt met 60km/h invoegen
Je voertuig moet immers minimaal 60km/h kunnen en mogen rijden om op de snelg te mogen
Of het verstandig is om te doen laat ik even in het midden
pi_29397494
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef MewBie het volgende:

[..]

En je mag toch echt met 60km/h invoegen
Je voertuig moet immers minimaal 60km/h kunnen en mogen rijden om op de snelg te mogen
Of het verstandig is om te doen laat ik even in het midden
Maar als je 120 kan rijden, moet je dat ook doen, als je dan 60 gaat rijden is het een enkeltje artikeltje 5.
pi_29397670
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Wat kan daar nou eng aan zijn... Ik begon destijds met lessen in Utrecht, en ervoer het als een bevrijding toen ik de snelweg op mocht. Ook als het daar druk is, is het makkelijker om te rijden dan de stad. Naar mijn idee is het op de snelweg ook veiliger dan in de stad (tenzij het erg mistig is).
pi_29397716
quote:

[..]

misschien kun je beter niet gaan autorijden
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_29397762
Met lessen vind ik allemaal kleine kutstraatjes ook veel tovver als die pokkesnelweg, invoegen, gas ingedrukt houden en wachten tot je weer kan uitvoegen, toch geen hol aan!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:29:33 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29397913
quote:

[..]

Laat de auto dan maar staan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')