Jup, ik ben supporter en ga nu eens op onderzoek uit op de site van Hattrick..tnxquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef komrad het volgende:
om lid van de fok fed te worden moet je je bij hattrick aanmelden (moet je wel supporter voor zijn) daarna wordt je lidmaatschap geaccepteerd door een daartoe bevoegd persoon
ik heb even niet zo veel geld omdat een gepland verkoop niet doorgaan ten gevolge van een blessure. Deze vervangt ene goed of een uitstekend PM er met zwak passen allebei. Het gaat me om mijn MF ratings die zijn gewoon te zwak, ik hoop zi iig iets meer balbezit te hebben, wellicht is het maar 5% maar dat is voor een counterploeg toch belangrijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:24 schreef Robar het volgende:
Ik mis een beetje het passen . . .
Maar dan zou hij ook een stuk duurder zijn.
Voor dat geld vind ik het een behoorljike aankoop.
Ik heb een vleugel die ik te koop ga zetten na dit seizoenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef Soepkip1980 het volgende:
Heb volgend seizoen 10 miljoen te besteden![]()
- 1 Miljoen gaat ervan af voor jonge verdedigers.
- 4 Miljoen voor een vleugelspeler met positiespel
- 3 Miljoen voor een spits
- En nog eens 2 miljoen voor een nieuwe keeper.
Gaat verder dan nog een spits uit die 400.000 moet opleveren
Een keeper die ongeveer 200.000 moet opleveren.
Hij zal nog uitmuntend worden, dus misschien iets voor jouquote:Cristian Meli (50923105)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 4 970
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Kheb dan mss wel interesse, als ik tegen dan het geld heb dan wil ik em overkopen, heeft die toevallig een leuke specialiteit erbij?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef komrad het volgende:
4* maar hij is nu geblessseerd, moet nog 1 week tot formidabel def met mytisch SP
Zoek iets met minimaal Wonderbaarlijk vleugelspel....verder hoger dan uitstekend positiespel...en als het kan ook nog een beetje ervaring en rond 24/25 jaar oud.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb een vleugel die ik te koop ga zetten na dit seizoen
Momenteel is hij dit
[..]
Hij zal nog uitmuntend worden, dus misschien iets voor jou
Als je op het eind van het seizoen hier nog eens langskomt zal ik het nog met je bespreken
Deze speler heeft veel dingen, heel erg goed
Haalt momenteel 4 sterren en moet de 4,5 kunnen halen na stijging
Beetje jammer dat die geen Nederlander is, alhoewel zijn loon nu nog meevalt, maar die zal zeker hoger worden na stijging, en dan verkoopquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:01 schreef komrad het volgende:
dit is hem asspirine, laatste hele wedstrijd scoorde hij 4x maar gemiddeld 1 goal per wedstrijd (afhankelijk van de keeper) TSI is rot nu natuurlijk door zijn blessure:
John Hargrave (37736600) 4
20 jaar, goed in vorm, geblesseerd (4 weken)
Ik spreek English!
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 912 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc
Waarschuwingen: 2
Fysiek: 4 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend +9
Scoren: zwak Spelhervatting: mythisch
Hmm, dan ben ik je mannetje niet,want ik train geen vleugels die zo oud zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:02 schreef Soepkip1980 het volgende:
[..]
Zoek iets met minimaal Wonderbaarlijk vleugelspel....verder hoger dan uitstekend positiespel...en als het kan ook nog een beetje ervaring en rond 24/25 jaar oud.
Heb nu nog 1.2 miljoen op de bank, dit samen met 1 miljoen uit de verkoop.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:57 schreef komrad het volgende:
soepkip, hoeveel jonge defs wil je voor die 1m kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |