Volgende week idd voor het eerst in actie. Ben benieuwd wat ie kan brengen...nu Nevland geblesseerd is zal hij de doelpuntjes ook moeten makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef mordradead het volgende:
die was geschorst
Oh ja, klopt, ik herinner het me nu.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgende week idd voor het eerst in actie. Ben benieuwd wat ie kan brengen...nu Nevland geblesseerd is zal hij de doelpuntjes ook moeten maken
We moeten het sowieso hebben van de eerste 5 wedstrijden als je naar het programma kijkt. 10 punten uit die 5 zou mooi zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dit weekend RKC-Groningen. Winst voor een van de twee betekent een prima start van de competitie. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
Hoe lang is Nevland eruit?
quote:Nevland voor scan naar Almelo
GRONINGEN - Spits Erik Nevland van FC Groningen gaat maandag naar het ziekenhuis in Almelo voor een scan.
Nevland viel zondag tijdens de eerste competitiewedstrijd al na een half uur spelen uit vanwege een achillespeesblessure.
Nevland gaat naar Almelo, omdat de clubarts van FC Groningen daar in het ziekenhuis werkt. In een reactie maandagmorgen zei Nevland dat hij hoopt bij de wedstrijd tegen Heracles over twee weken weer van de partij te zijn. Bron RTV Noord
Mja ik vond het ook al een rare uitspraak. Neem aan dat Genee wel beter weet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef MaxPower het volgende:
hij schijnt zoiets gezegd te hebben maar dat is uiteraard onzin.
WB fritsquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vijfde, da's leuk thuis komen van vakantie.![]()
hij letterlijk: De laatste wedstrijd tegen RBC in dit oude stadion.. alleen viel dat RBC een beetje weg..quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef mordradead het volgende:
hoorde ik nou goed van die commentator dat dit de laatste wedstrijd was in het oude stadionnee toch?
Idd. Hopen dat Luirink en van der Linden snel weer fit zijn, kunnen we achterin denk ik goed gebruiken. Mag van mij ten koste van Matthijs gaan, maar ben bang dat Buijs dan het veld moet ruimen... Seedorf deed het trouwens ook goed als invaller.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
Alleen die breedte, mag nog wel een spitsje en verdediger bij, want matthijs achterin, aub niet zeg :S
En met het vertragen van het spel. Wanneer Matthijs de bal krijgt is het tempo meteen weg. Telkens maar weer de bal bij zich houden alvorens hij een pass geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
Matthijs moet eens ophouden met die lange bal..
En op het middenveld heeft hij wat mij betreft Danny Buijs voor zich...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Prosac het volgende:
want matthijs achterin, aub niet zeg :S
Op de site van TV Noord stond ook een mooie foto van Nevland toen hij met neergebogen hoofd het veld afliep, mooi in de zin van dat de foto veel zei. (foto hebben ze niet meer op de site staan)quote:GRONINGEN - Spits Erik Nevland van FC Groningen is niet van de partij tijdens de wedstrijden tegen RKC en Heracles.
Dit bleek maandag na onderzoek in het ziekenhuis in Almelo. Nevland mag twee weken niet trainen. Daarna zal bekeken worden in hoeverre zijn achillespees weer belast kan worden.
Nevland kreeg zondag tijdens het duel tegen RBC last van zijn achillespees en verliet na een half uur huilend het veld
http://www.tvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=50593
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |