Ja maar niet tè snel, anders worden we geflitst door oom agent.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef static het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel.
Wederom sneller dan densvelliequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef static het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel.
Ben blij dat je dat zelf ook door hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef PPL het volgende:
Wat een kut-post is dit eigenlijk van mij...
Ik bedacht mij tijdens het typen dat het wel een héle slechte poging tot grappig-doen was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat zelf ook door hebt.!
Die foto is wel hevig verouderd PPLquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef PPL het volgende:
Hmmm....
Over zo'n anderhalf uur lekker aan de spare-ribs.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is inderdaad van een paar jaar terug, toen ik nog niet door m'n vrouw 'onder handen' was genomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die foto is wel hevig verouderd PPL
Bereid je voor op een stevig potje KKT.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef HeatWave het volgende:
A-not-mine komt ook.
This meeting is going to rule.
Woeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bereid je voor op een stevig potje KKT..
whoehoequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bereid je voor op een stevig potje KKT..
Dat was de onzin meet, maar neit waar jerruh bij was...quote:Dat meen je niet!
Op welke ONZ/Sam meet hebben MUUS en ik die fopneger de tent uit laten gooien? Toen was jij er toch ook?
Dan heb ik je nie gezien, ik had het ook aardig druk...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:00 schreef Jerruh het volgende:
was ik misschien wel bij maar tot een bepaald tijdstip...
whehehe volgens mij was datde meet waarop opeens allemaal nieuwe mensen kwamen, fo nie? :pquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:01 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan heb ik je nie gezien, ik had het ook aardig druk...![]()
Ik heb geen idee, er zitten nog steeds gaten in die meetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehehe volgens mij was datde meet waarop opeens allemaal nieuwe mensen kwamen, fo nie? :p
whahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:07 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er zitten nog steeds gaten in die meet
Vast wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |