daar begint t al op de vroege morgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:13 schreef Exciter101 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik zou ook zeker eens naar je spelling van woorden kijken.....
Nouwelijks is namelijk nauwelijks.......![]()
Behalve voor de Engelstalige opleiding International Business and Management Studies bestaat het 21+onderzoek voor alle opleidingen uit de volgende onderdelen:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:11 schreef snellejelle het volgende:
misschien is het handig om erbij te zetten voor welke opleiding je test is? ik neem tenminste aan dat niet alle tests hetzelfde zullen zijn... ennuh nooit de wiskunde van de basisschool onderschatten he
kijk! DAT wil ik horenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:23 schreef vanBoeschoten het volgende:
Stelt echt geen reet voor...
Soort van heel simpele IQ test, als ik zie wat voor golo's er nu bij mij in de klas zitten die dat ook hebben gedaan. Dan kan iedereen het halen...
Heb het zelf dus ook gedaan, maar je hoeft je echt niet druk te maken...
Krijgen ze wiskunde op de basisschool? Ik dacht dat die alleen wat rekenen kregen.quote:'Ter voorbereiding, indien nodig, kun je nog wat wiskundeboeken van de basisschool doornemen
't stond er dus echtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:22 schreef Ixnay het volgende:
Krijgen ze wiskunde op de basisschool? Ik dacht dat die alleen wat rekenen kregen.
Als dit er echt stond, kan dat nooit HAVO niveau zijn...
yepquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:53 schreef PLAE@ het volgende:
Ga samenvattingen oefenen zou ik zeggen (een paar keer). Niet dmv zomaar wat samenvatten maar door opdrachten uit t boek van een neefje/broertje/zusje of weet ik veel wat.
jo wanneer heb je je aangemeld voor je opleiding ?quote:
Is afhankelijk van je school. Op deze school kon je je aanmelden en als je bij de eerste 50 aanmeldingen zat, dan kon je meedoen voor de test.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
jo wanneer heb je je aangemeld voor je opleiding ?
Ik heb me eergisteren aangemeld voor een opleiding maar moet ook nog een 21+ toets maken en was wel benieuwd na hoeveel tijd je reactie kreeg dat je de toets kan maken.
Want zou graag nog komend jaar will studeren (september)
Lijkt me sterk dat het allemaal nog lukt.
Inderdaad, wat heb je met zo'n systeem dan nog aan een havo-diploma.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:41 schreef DrazTic het volgende:
Hebik mijn jaren toch wat zinniger besteed dan die waardeloze havo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |