wat moet ik vertellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:45 schreef Billy_Mack het volgende:
fee-tje, arnhem e.o?Ik ook! vertel
Das slowchatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:02 schreef Billy_Mack het volgende:
ik woon part-time in velpvroeg me af waar jij ongeveer woonde
Tis goed te lezen hoor. Tzijn alleen maar 1,5k pagina's. En daarbij, voor je decentrale is dat echt compleet nutteloos gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Billy_Mack het volgende:
ook OT dan maar weer, is het boek van C&K erg lastig om door te ploegen
Wat jij wil. Als wij voor een opdracht 60pag moeten lezen zitten we al te zuchtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef Billy_Mack het volgende:
ik vind het gewoon tof om door te nemen. Ik twijfel nl. nog tussen DS en zij-instroom (SUMMA oid)
Het heeft geen zin om C&K te lezen of uit je hoofd te leren als je enigszins kans wilt maken voor SUMMA. Ik zou eerder fysiologie, anatomie bijspijkeren. Er staan voorbeeldexamens op de site, maar dat weet je waarschijnlijk al.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef Billy_Mack het volgende:
ik vind het gewoon tof om door te nemen. Ik twijfel nl. nog tussen DS en zij-instroom (SUMMA oid)
Dat Berne & Levy boek is wel overzichtelijk, maar tis wel verdomd saai om te lezen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:13 schreef fee-tje het volgende:
Voor anatomie zou ik zeggen Moore - Clinical Orientated Anatomy en voor fysiologie Berne & Levy - Principls of Physiology. Verder misschien Baynes - Medical Biochemistry voor biochemie.
Je moet het echt zelf weten als je het leuk vindt, maar echt... dit soort boeken werken je grotendeels in je eerste en tweede jaar helemaal door en dan begrijp je er een stuk meer van omdat je de context beter kunt plaatsen en wat meer begeleiding en uitleg krijgt bij de toch wat ingewikkeldere stukken.
Dat dacht ik in mn eerste jaar ook, tot ik in de tweede Harrison's Principles of Internal Medicine voor mn kiezen kreegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:34 schreef Wuder het volgende:
Dat Berne & Levy boek is wel overzichtelijk, maar tis wel verdomd saai om te lezen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |