abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:06:45 #76
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30002183
Ik ben nu op DVD 2 van seizoen 2 en godverdomme wat is het weer heerlijk om allemaal te bekijken! Eerst ff alles opnieuw kijken en dan pas seizoen 5
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30064636
Wordt die verkrachter van de shrink nog gewhackt? Volgens mij zijn er stiekem afleveringen zonder mij gekeken...
pi_30068058
Mooiste "actie" van furio vond ik nog wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30069650
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:33 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt die verkrachter van de shrink nog gewhackt? Volgens mij zijn er stiekem afleveringen zonder mij gekeken...
nee, melfi heeft het moeilijk om het tony niet te vertellen maar ze besluit om er toch niks mee te doen, helaas
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:38:06 #80
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_30454726
Offtopic:Keep this topic alive!!
pi_30458245
idd Alleen heb ik seizoen 5 nu ook al gezien, dus ik zit weer zonder
Hoop dat seizoen 6 snel uit komt, ben wel benieuwd wat er nou gaat gebeuren met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:34:07 #82
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30468330
Seizoen 5 kost nu bij CD-wow "nog maar" 40 pond.
Dat gaat de goede kant op.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30469041
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Smots het volgende:
Seizoen 5 kost nu bij CD-wow "nog maar" 40 pond.
Dat gaat de goede kant op.
Ja, maar die zit in een andere verpakking - 4 Amaray cases inserted into a cardboard outer box - en past dus niet bij de andere seizoenen die in Nederland zijn uitgebracht. Dan betaal ik liever 5 pond meer voor de 'goede' versie, die via deze link overigens maar 36 pond kost (kijk in je shopping cart).
And there was much rejoicing.
  zondag 11 september 2005 @ 23:37:24 #84
10785 Smots
pi_30501224
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:51 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ja, maar die zit in een andere verpakking - 4 Amaray cases inserted into a cardboard outer box - en past dus niet bij de andere seizoenen die in Nederland zijn uitgebracht. Dan betaal ik liever 5 pond meer voor de 'goede' versie, die via deze link overigens maar 36 pond kost (kijk in je shopping cart).
Ach, die verpakking maakt me echt geen zak uit, daar maak ik me echt niet druk om.
Hoe werkt dat met die link van jou?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30522382
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef dapluiz het volgende:
idd Alleen heb ik seizoen 5 nu ook al gezien, dus ik zit weer zonder
Hoop dat seizoen 6 snel uit komt, ben wel benieuwd wat er nou gaat gebeuren met
SPOILER
SPOILER
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_30522577
SPOILER
Leuke conspiracy theorie, iemand daar misschien een mening over?
  maandag 12 september 2005 @ 21:04:02 #87
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_30523520
SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door dvdfreak op 12-09-2005 21:52:27 ]
pi_30524987
Spoilertagje misschien ?
Maarre
SPOILER
pi_30525130
SPOILER
pi_30529229
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef fratsman het volgende:
SPOILER
Leuke conspiracy theorie, iemand daar misschien een mening over?
SPOILER
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_30539964
SPOILER
pi_30557216
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef planethugo het volgende:
SPOILER
  woensdag 14 september 2005 @ 15:01:06 #93
10785 Smots
pi_30572763
Ik heb nu uiteindelijk seizoen 5 voor £31,5 weten te bestellen.
Daar doe'k het voor!
pi_30719351
Hoe zit het nu, ik keek heel lang geleden nog weleens Sopranos (VARA). Toen werd de psychiater van de grote baas verkracht, en zij zat in dubio het te vertellen ofniet. Heeft ze het nog verteld en is die gast goed aangepakt?
  maandag 19 september 2005 @ 09:54:32 #95
10785 Smots
pi_30719377

Ik heb de aflevering "Pine Barrens" nog een keer bekeken en Paulie roept niet: You kacksacking mothafocka! maar: Mothafocking Kacksackah!

Het is een detail, maar toch....
pi_30723608
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:53 schreef dady het volgende:
Hoe zit het nu, ik keek heel lang geleden nog weleens Sopranos (VARA). Toen werd de psychiater van de grote baas verkracht, en zij zat in dubio het te vertellen ofniet. Heeft ze het nog verteld en is die gast goed aangepakt?
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Slayage op 19-09-2005 13:12:41 ]
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 september 2005 @ 13:06:54 #97
10785 Smots
pi_30723862
Halleuh! Even spoilertags gebruiken SVP.
pi_30723965
Hmmm Moet dat ook als het hier gewoon op tv is uitgezonden? Vooruit dan maar.
-Rabia Al-Basri
pi_30725974
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:54 schreef Smots het volgende:

Ik heb de aflevering "Pine Barrens" nog een keer bekeken en Paulie roept niet: You kacksacking mothafocka! maar: Mothafocking Kacksackah!

Het is een detail, maar toch....
Niet dat Paulie die woorden enkel en alleen in die aflevering gebruikt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 19 september 2005 @ 15:02:12 #100
10785 Smots
pi_30726886
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Slayage het volgende:
Hmmm Moet dat ook als het hier gewoon op tv is uitgezonden? Vooruit dan maar.
Tja, mochten er nog mensen zijn die de derde dvd-box hebben aangeschaft en die nog niet hebben gekeken.
bijvoorbeeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')