SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, melfi heeft het moeilijk om het tony niet te vertellen maar ze besluit om er toch niks mee te doen, helaasquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:33 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt die verkrachter van de shrink nog gewhackt? Volgens mij zijn er stiekem afleveringen zonder mij gekeken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die zit in een andere verpakking - 4 Amaray cases inserted into a cardboard outer box - en past dus niet bij de andere seizoenen die in Nederland zijn uitgebracht. Dan betaal ik liever 5 pond meer voor de 'goede' versie, die via deze link overigens maar 36 pond kost (kijk in je shopping cart).quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Smots het volgende:
Seizoen 5 kost nu bij CD-wow "nog maar" 40 pond.
Dat gaat de goede kant op.
Ach, die verpakking maakt me echt geen zak uit, daar maak ik me echt niet druk om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ja, maar die zit in een andere verpakking - 4 Amaray cases inserted into a cardboard outer box - en past dus niet bij de andere seizoenen die in Nederland zijn uitgebracht. Dan betaal ik liever 5 pond meer voor de 'goede' versie, die via deze link overigens maar 36 pond kost (kijk in je shopping cart).
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef dapluiz het volgende:
iddAlleen heb ik seizoen 5 nu ook al gezien, dus ik zit weer zonder
Hoop dat seizoen 6 snel uit komt, ben wel benieuwd wat er nou gaat gebeuren metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke conspiracy theorie, iemand daar misschien een mening over?![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door dvdfreak op 12-09-2005 21:52:27 ]
quote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef fratsman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke conspiracy theorie, iemand daar misschien een mening over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef planethugo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 09:53 schreef dady het volgende:
Hoe zit het nu, ik keek heel lang geleden nog weleens Sopranos (VARA). Toen werd de psychiater van de grote baas verkracht, en zij zat in dubio het te vertellen ofniet. Heeft ze het nog verteld en is die gast goed aangepakt?
[ Bericht 6% gewijzigd door Slayage op 19-09-2005 13:12:41 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Niet dat Paulie die woorden enkel en alleen in die aflevering gebruiktquote:Op maandag 19 september 2005 09:54 schreef Smots het volgende:
![]()
Ik heb de aflevering "Pine Barrens" nog een keer bekeken en Paulie roept niet: You kacksacking mothafocka! maar: Mothafocking Kacksackah!
![]()
Het is een detail, maar toch....
Tja, mochten er nog mensen zijn die de derde dvd-box hebben aangeschaft en die nog niet hebben gekeken.quote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Slayage het volgende:
Hmmm Moet dat ook als het hier gewoon op tv is uitgezonden? Vooruit dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |