Roept degene die op de 5e plaats staatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Dat spemmen, moest dat nou?
Hee. Dan ben jij ook lui. Join the clubquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef passie66 het volgende:
[..]
Die gitaar doet het wel maar ik meestal niet![]()
Dat noem je al een roddelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het schijnt dat Stuart minder gaat posten
Ah doeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Tha_T het volgende:
Ah mooi, ik kan naar bed. Pa_T en Ma_T zijn weer thuis
Nah, ik wil het wel tenminste bij een jamsessie willen kunnen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hee. Dan ben jij ook lui. Join the club
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat noem je al een roddel. Dat was toch al duidelijk?
Niet iedereen begrijpt dat dan ook daadwerkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat noem je al een roddel. Dat was toch al duidelijk?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nah, ik wil het wel tenminste bij een jamsessie willen kunnen...
Slaap lekker liefjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt dat dan ook daadwerkelijk
Welterusten alvast Es![]()
![]()
Gegroet anderen![]()
*geen zin in discussie heeft over het verschil tussen spemmen en veel posten, en daggemiddeldes e.d.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roept degene die op de 5e plaats staat![]()
Jammer dat je minder gaat postenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen begrijpt dat dan ook daadwerkelijk
Welterusten alvast Es![]()
![]()
Gegroet anderen![]()
Ik speel nu pas een jaar en ken pas zes dingetjes ritme!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben weer begonnen sinds vorige week
faalangst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben uiteindelijk 5 man kunnen vinden die donderdag langskomenVan de lijst van 60
ehm..maar dat is toch gustig? Allen meer bier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben uiteindelijk 5 man kunnen vinden die donderdag langskomenVan de lijst van 60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |