Niet per sé. Afsluitkwartetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Dat spemmen, moest dat nou?
Mwoa, zo erg was dit nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Dat spemmen, moest dat nou?
Alles goed alhier? Nog leuke roddels?quote:
Ga je eerst je vingers opwarmen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef passie66 het volgende:
Ik moest vanavond ook nog eens gitaar gaan spelen maar daar wacht ik nog wel even mee!
Net nu ik er ben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf ook niet meer zo heel lang hangen![]()
Het schijnt dat Stuart minder gaat postenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Alles goed alhier? Nog leuke roddels?
Zoiets ja maar dat werkt toch anders!quote:
De gitaar of je vingers?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Zoiets ja maar dat werkt toch anders!
Hoezo dan heeft hij een vriendin ofsow?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het schijnt dat Stuart minder gaat posten
Hij zou een leven krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoezo dan heeft hij een vriendin ofsow?
Die gitaar doet het wel maar ik meestal nietquote:
ik heb vandaag overgeslagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef passie66 het volgende:
Ik moest vanavond ook nog eens gitaar gaan spelen maar daar wacht ik nog wel even mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |