abonnement Unibet Coolblue
pi_29390918
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:01 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Jij weet dus ook niet waar je het over hebt!!

Heb voor de zekerheid nog maar ff de dokter gebeld om te vragen of zei het mischien wist.Maar volgens haar kunnen er zo veel reden zijn om een koortslip weer te activeren dus zei kan het ook niet echt zeggen.Zolang ik maar niet zoen/pijp als ik een uitbraak heb of voel dat ie opkomt is er niks aan de hand.En nog even voor de duidelijkheid een koortslip is GEEN soa(dat kan het worden als je niet voorzichtig bent maar daar is in mijn geval geen sprake van geweest)
Een koorstlip is herpes, en die kun je wel degelijk overbrengen naar het vooronder, hoor.

oppassen geblazen dus, want het virus kan ook actief zijn voordat je een blaasje echt opmerkt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29392684
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:04 schreef milagro het volgende:

[..]

Een koorstlip is herpes, en die kun je wel degelijk overbrengen naar het vooronder, hoor.

oppassen geblazen dus, want het virus kan ook actief zijn voordat je een blaasje echt opmerkt.
Ja klopt (staat er toch ook) maar een koortslip is op zich geen soa.Ik voel het gelukkig ook altijd wel aankomen.Gelukkig is het als je er geen last van hebt niet besmettelijk anders zag het er goed uit voor de bevolking hihi.Die jongens hebben er zelf trouwens geen last van (nou ja 2 iig die andere spreek ik nooit meer).Maargoed niemand weet jammer genoeg waar het bij mij nou percies door komt.
01-08-2008
pi_29393005
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:01 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ja klopt (staat er toch ook) maar een koortslip is op zich geen soa.Ik voel het gelukkig ook altijd wel aankomen.Gelukkig is het als je er geen last van hebt niet besmettelijk anders zag het er goed uit voor de bevolking hihi.Die jongens hebben er zelf trouwens geen last van (nou ja 2 iig die andere spreek ik nooit meer).Maargoed niemand weet jammer genoeg waar het bij mij nou percies door komt.
omdat je iemand gezoend hebt die een koortslip had, hè, meestal... of je draagt het virus al vanaf je geboorte bij je, dat kan dacht ik ook

oorzaken van hernieuwde infecties zijn o.a. daling van de weerstand, ziekte (koorts!) en verbranding in de zon.

je kunt iemand besmetten net vóór de blaar zichtbaar wordt, dus ken uw symptomen van een zich op punt staande aanmeldende koortslip
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')