abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:12:15 #1
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_29370956
Net op Netwerk op nederland 1, het eerste deel van een serie reportages over emigrerende gezinnen.

Ik hou van Holland? deel 1
quote:
De komende weken zendt Netwerk de serie ‘Ik hou van Holland?’ uit. Vandaag een portret van twee families die zich niet meer thuis voelen in hun eigen land. De familie As verruilde Nederland drie jaar geleden voor Ierland. Het gezin Weever staat op het punt naar Canada te emigreren.
Het gezin As, een katholiek gezin met 11(!) kinderen. Ze voelen zich niet meer thuis in dit land met z'n abortus wetgeving en homo-huwelijk. Pa schrikt wat z'n zoon van 16 allemaal op school krijgt te horen, zoals dat het katholicisme door Paulus is gesticht, of de sexuele voorlichting met voorbehoeds middelen, iets waar ze het dus helemaal niet mee eens zijn.

Uiteindelijk dus naar Ierland. Aldaar viel het toch wat tegen, hij kon als kaasboer maar weinig verdienen dus uitkering aangevraagd, maar gelukkig.. "tja, dat klinkt misschien raar, maar de kinderbijslag is hier vrij hoog" dus ze konden wel rondkomen.

Kijk, ik kan best begrijpen dat sommige mensen willen emigreren, maar ik vraag me toch af of dit gezin uberhaubt in de 21ste eeuw thuis hoort..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:54:43 #2
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_29379339
weinig reacties.. herhaling is over 5 minuten op nederland 1

en waarschijnlijk vanaf morgen ook online hiero: netwerk.tv
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')