Ik ging campen bij vijandelijke basis en danC4'tjes plakken op de vliegtuigen en dan als ze net opstuigen neerschieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Campen bij een vlag en supply drop aanvragen. Een rondje om de vlag C4-en.. Laten ontploffen bij activiteit.. Reloaden dankzij de supply drop en herhalen.
Hey dief dat is mijn tactiekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik ging campen bij vijandelijke basis en danC4'tjes plakken op de vliegtuigen en dan als ze net opstuigen neerschieten.![]()
Maar ze wisten daarna wel meteen waar ik ongeveer zat.
Maar ik ga dat ook eens proberen
En voor die First Aid badge of hoe die dan ook mag heten,
Kan je dan ook gewoon op je eigen spelers schieten en dan snel healen en zo door gaanof helpt dat niet.
Ja dat is dat wapen waar het engelse leger zo aan moest wennen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Jump het volgende:
pff, die medic gun na upgrade zuigt zwaar!! kan ik gewoon niet met mikken
Gewoon een stift pakken en precies in het midden van je monitor een stip zetten. Altijd de perfecte plek om te schieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef Jump het volgende:
Ja, ook gelezen. Is echt niet te doen. Ie mikt op topje van die 'naald'. maar precies niet altijd
Ik zal me oude monitor nemen die ingebrand is, heb daar schone schroeiplek in het middenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon een stift pakken en precies in het midden van je monitor een stip zetten. Altijd de perfecte plek om te schieten.
Ja alles op low moet het net kunnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef poehej het volgende:
hopelijk mn systeempje een beetje upgraden en dan lekker veel battlefield spelen
kheb nu et probleem dat battlefield er steeds uit knalt..
ik neem aan dat et hier wel op zal draaien?
Abit AX8
AMD Athlon 64 3500+
2x 512 Kingston
ATI Radeon X800XL
250GB HD
Iiyama H431S-B 17"
Zalman Zalman ZM400B-APS 400W
Kan dat TS niet met WW dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
zat net eentje op de TS, met kankerlijers te schelden. Guest1 -_-"
Gewoon mensen laten registeren. Dan kan je hem pass-free houden en als iemand TS2 misbruikt dan pak je zijn rechten af. Hij kan lullen wat hij wil maar niemand hoort hem als hij niet registered is.quote:
Ja dat is beter dan toch ben je gelijk van die debielen afquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon mensen laten registeren. Dan kan je hem pass-free houden en als iemand TS2 misbruikt dan pak je zijn rechten af. Hij kan lullen wat hij wil maar niemand hoort hem als hij niet registered is.
Man lul nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef blieblie het volgende:
Is er ook ergens een newbie server?.
Ik heb BF2 net 2 dagen en na anderhalve dag offline oefenen wil ik het wel es online gaan doen.
Ik werd alleen op de eerste 2 servers gekickt (eentje stond bij high ping-kick terwijl ik gewoon kabel internet heb, dus zo enorm high kan mijn ping ook niet zijn, en de andere kick was zonder uitleg).
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Droopie het volgende:
Ik ben al 2 maanden meer lijk dan soldaat. Dus Join Me!!
Band of corpsesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
we gaan gewoon een Deadfoksquad oprichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |