zeker. alleen jammer dat bij mij kut gingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef Droopie het volgende:
Raffie het was weer goed gezellig.
het ging echt kut, en wat was ik pissig op die lul die in me claymore liep die er al 10 minuten lag en me er voor punishde, zo irritant zijn die ventjes, die drukken standaard op straffenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Fillipe het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met Mitch en z'n studie dan? Moet je straks nog veel hertentamens maken ofzo?
Anyway ging niet zo best net, was weer samen met gamedemon - altijd gezellig!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef Sickert het volgende:
hey mitchie!is goed jongen! doe eerst maar de belangrijkere dingen hoor school enzo dan mag je antwoorden aangezien je al zo druk bent
*bang dat ie klapjes krijgt van Fjd zn vriendin*
Deze week twee hertentamens, gister was m'n vriendin hier die ook moest leren. Elke keer als ik naar boven probeerde te glippen kreeg ik een complete pannenset naar m'n hoofd geslingerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Fillipe het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met Mitch en z'n studie dan? Moet je straks nog veel hertentamens maken ofzo?
Genoeg om de messenset ongemoeid te latenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:34 schreef Eurion2 het volgende:
En hoeveel pannensets hebben jullie thuis?
Wat bedoel je hier precies meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
zal ik het zboard + battlefield ad) donderdag kopen of... toch niet? iemand positieve reacties?
of is het allen een goed game board en als normaal TB wat minder?
(zoals FJD al zei)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Genoeg om de messenset ongemoeid te laten
-edit-
Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.
Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen![]()
Ken je het principe van een Zboard ? http://www.zboard.com/us/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee
maar goed wel gedurende die 3 maanden dus daarna mogen we een hate-site opzetten indien nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:51 schreef ursel het volgende:
![]()
Geweldig. Zij moeten jou dus toestemming geven voordat je wat negatiefs mag zeggen.. Dat zullenz e ook zeker doen![]()
Meedoen met de clan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:54 schreef Beach het volgende:
ik speel ook BF2 hoor, alleen is mijn ingame naam anders dan hier![]()
Dat is lame,zo spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:03 schreef RetepV het volgende:
Hahahahahaha! Gisteren met een vol squad (allemaal [Q4O] clanmembers) in een chopper overal vlaggen pakken. Hadden we 103, 103, 96, 94, 89 en 88 punten. Met het hele squad dus 573 punten. Ik denk dat we op die server nog wel een tijdje als beste squad te boek zullen staan.
Jammer dat er maar twee machineguns op die chopper zitten, anders was de score nog hoger geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |