Twéé studies???? Leg uit!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
eignelijk zou je altijd 2 studies moeten doen. Er is nl altijd wel een andere studie met veel overlap met je eigen studie
Ik kan me voortsellen dat natuurkunde en sterrenkunde prima te combineren valt of biologie en scheikunde.
Achteraf gezien had ik dat ook moeten doen, helaas kwam die wijsheid iets t elaat![]()
jij niet want jij kan niet lezen.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij niet want jij kan niet lezen.![]()
Is dat tegenwoordig een lotingstudiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken.
Dit jaar volgens mij het eerste jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een lotingstudiePaar jaar geleden dus nog niet
![]()
Wat moeten we met 10.000 nieuwe psychologen per jaar? Elk meisje dat niet weet wat ze wil maar wel 'iets met mensen' wilt doen gaat pyschologie studeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een lotingstudiePaar jaar geleden dus nog niet
![]()
FUquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij niet want jij kan niet lezen.![]()
Psychologie is wat dat betreft een soort rechten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat moeten we met 10.000 nieuwe psychologen per jaar? Elk meisje dat niet weet wat ze wil maar wel 'iets met mensen' wilt doen gaat pyschologie studeren.![]()
Kan je daar veel poen mee verdienen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef Steijn het volgende:
Communicatiewetenschap
Gemiddelde studie kost 20-25 uur per week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef The_Viper het volgende:
[..]
FU, ik bedoel: dat kan toch nooit? Één studie neemt toch al een hele week in? Of wou je ook nog 'savonds naar school na een zware dag van 8 tot 5 op school gezeten te hebben, Sjaak?
![]()
Jep, de jongens die niet weten wat te doen gaan naar rechten, de meisjes naar psychologie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Psychologie is wat dat betreft een soort rechten.
Nóóit geweten!!! Dus eigenlijk is een universitaire opleiding een eitje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gemiddelde studie kost 20-25 uur per week.
Daarbij moet je juist statistiek doen. Bij sociologie niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
Misschien maar eens bij bestuurskunde gaan loeren, lijkt me wel tof!
Ik had per week al meer 'contacturen'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef ethiraseth het volgende:
Gemiddelde studie kost 20-25 uur per week.
Jep, de jongens die niet weten wat te doen gaan naar rechten, de meisjes naar psychologie.![]()
Het ligt heel erg aan de Universiteit. Bij bepaalde uni's ligt de nadruk bij Sociologie juist heel erg op statistiek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daarbij moet je juist statistiek doen. Bij sociologie niet.
Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Studies met veel practica vereisen ook veel meer uren. Maar wat ik zo om me heen zie is dat de meeste studies mensen niet beletten om veel in de kroeg te hangen, feestjes te bezoeken en lang uit te slapen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had per week al meer 'contacturen'
Op de VU hoef je iig bij sociologie geen statistiek te doen en bij Bestuurskunde wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de Universiteit. Bij bepaalde uni's ligt de nadruk bij Sociologie juist heel erg op statistiek.
Zowieso ga ik iets aan de UvA doen, want de VU is me te ver.
Luilakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de Universiteit. Bij bepaalde uni's ligt de nadruk bij Sociologie juist heel erg op statistiek.
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef ethiraseth het volgende:
Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Studies met veel practica vereisen ook veel meer uren. Maar wat ik zo om me heen zie is dat de meeste studies mensen niet beletten om veel in de kroeg te hangen, feestjes te bezoeken en lang uit te slapen.![]()
Sociologie Utrecht is heel erg kwantitatief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vond de UvA juist niks, stomme heen en weer gereis naar al die gebouwen. :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vind de VU maar niks. Wil er altijd zo snel mogelijk weg zijn. Je hebt niet eens fatsoenlijke stiltezalen, alle computers zijn standaard bezet en het eten is ranzig en duur. Voor de rest vind ik het echt een sfeerloos gebouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vond de UvA juist niks, stomme heen en weer gereis naar al die gebouwen. :p
Ik zit wel prima aan de rand van amsterdam, op 5 minuten van mijn kamer en alles in 1 gebouw.![]()
Ja, ik studeer nu in Oost, dan ga ik niet vanaf daar helemaal weer naar de VU.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vond de UvA juist niks, stomme heen en weer gereis naar al die gebouwen. :p
Ik zit wel prima aan de rand van amsterdam, op 5 minuten van mijn kamer en alles in 1 gebouw.![]()
Succes met werktuigbouwkunde dan. 40 tot 50 uur in de week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:45 schreef The_Viper het volgende:
Nóóit geweten!!! Dus eigenlijk is een universitaire opleiding een eitje?
De mensen maken het sfeervol, niet het gebouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind de VU maar niks. Wil er altijd zo snel mogelijk weg zijn. Je hebt niet eens fatsoenlijke stiltezalen, alle computers zijn standaard bezet en het eten is ranzig en duur. Voor de rest vind ik het echt een sfeerloos gebouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |