abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29367098
Haj,

Het volgende zit zo.. Op beide PC's hebben we red alert geinstalleerd nu willen we samen een game starten.

op zijn pc ziet hij mijn nick wel maar ziet geen chat texten.
op mijn pc zie ik zijn nick niet maar zie wel chat texten.

wanneer hij een game begint, zie ik zijn nick onder de game staan en wil ik deze joinen dan loopt Ra2 vast

Iemand een idee?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_29373880
nobody?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_29374854
Bij instellingen --> netwerk instellingen in RA2 kan je uit een rij van 4 of 3 vage getallen kiezen ( 00-03-342-234-234 <-- zon soort structuur). Als je die verandert doet hij het, tenminste dat werkte bij ons altijd
Sold my Soul to Sony
pi_29376098
Dat had ik ook. Heb je windows XP? dan moet je naar Configuratiescherm>netwerkverbindingen> je LAN > eigenschappen > installeren en dan client en protocol installeren. Daarna zou het moeten lukken. Werkt trouwens met veel oude games die eigenlijk voor windows 98 zijn. (zoals dungeon keeper 2 .0. die ik nu nog regelmatig via network speel )
#winning
pi_29383727
Ja ik heb ipxenzo geinstaleerd anders werkt het zo ie zo niet..

Wat het probleem is dat de ene gebruiker de andere wel ziet en de ene niet, als de ene wat typt ziet de ander het niet en visa versa... heel vaag
Like trump...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:35:12 #6
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29410349
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 09:27 schreef Chandler het volgende:
heel vaag
dat is zeker vaag ondanks ik red alert2 op mijn pc heb (uitgespeelt) en ik heb ook lan...
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:45:54 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_29410779
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')