dat kan toch ook binnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef het_fokschaap het volgende:
jammer dat ik geen tuin heb, anders had ik die mega-trampoline van Karwei gehaald
Dat is echt léuk, zo'n ding!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef het_fokschaap het volgende:
jammer dat ik geen tuin heb, anders had ik die mega-trampoline van Karwei gehaald
Dat doet pijn aan mn hart.... calorieen in plaats van Joules...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Flauw inderdaad.. Maar het is maar een gemiddelde.
Mona Boordevol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Alicey het volgende:
Meer andersom. Volle vruchtenyoghurt is niet zo snel te vinden, dus dan maar magere yoghurt met slagroom.
In joules is het nog veel meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:58 schreef Haushofer het volgende:
Dat doet pijn aan mn hart.... calorieen in plaats van Joules...![]()
wie heeft er een tuin ? dan doen we een trampoline-meetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is echt léuk, zo'n ding!
ik denk niet dat die er last van hebben hoor.. alleen als je er naast valtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar denken m'n onderburen vast anders over
ik heb een tuin!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie heeft er een tuin ? dan doen we een trampoline-meet
Kopen we met alle vaste WFL-ers zo'n trampoline en gaan we een paar keer per jaar met z'n allen trampolinespringen onder het genot van een goed gesprek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:59 schreef het_fokschaap het volgende:
Doen we!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kopen we met alle vaste WFL-ers zo'n trampoline en gaan we een paar keer per jaar met z'n allen trampolinespringen onder het genot van een goed gesprek.
trampolinespringen verfrist de geestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kopen we met alle vaste WFL-ers zo'n trampoline en gaan we een paar keer per jaar met z'n allen trampolinespringen onder het genot van een goed gesprek.
En je verbrandt er veel calorieën mee, zodat je lekker caramel-koekjes-ijs kunt eten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
trampolinespringen verfrist de geest
Ik heb ook zo ongeveer die indruk dat dat bij mij zo is. Misschien nog wel meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk echter toch dat mijn behoefte niet 3550 kcal per dag is.
Schrijf een boze e-mail naar ze, en houd ons op de hoogte van het resultaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat doet pijn aan mn hart.... calorieen in plaats van Joules...![]()
Het is maar net wat je onder 'behoefte' verstaat. Die man van 300 kilo bij Oprah die at 10.000 kcal op een dag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook zo ongeveer die indruk dat dat bij mij zo is. Misschien nog wel meer.
Oh, maar op de verpakking staat het ook wel in joules, hoor. Alleen ik reken altijd in kcal, dat lijkt minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:05 schreef Alicey het volgende:
Schrijf een boze e-mail naar ze, en houd ons op de hoogte van het resultaat.
Ik ben benieuwd hoe mijn buren reageren in dat geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |