Is goed! Deal!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:23 schreef Funnie het volgende:
dank je wel kyara! Zou jij wat voor mij willen doen?
Een italiaanse lush krantje willen mee nemen? Tsjechische zijn op. Maar ik ga volgende week nog een keer. Ik hoop dat ze dan nieuwen hebben. Neem ik 1 voor jou mee...Annemiek
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef bibi het volgende:
Funnie ik heb je ook gemaild ivm de snowcake.
Ik heb hem nu twee maanden en hij is nog voor 1/4 vol.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef Cheesecake het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang Herbalism ongeveer mee gaat? Ik vind nl. dat het best snel op gaat, of ligt dat aan mij? Ik vind het trouwens 'vreemd' in het gebruik, ik krijg zo'n dun groen papje maar als ik het op mijn gezicht aanbreng worden het korreltjes, niet soppig/schuimig ofzo, is dat wel goed? Hoe gebruiken jullie het?
Het is Temptation.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja bedankt he![]()
![]()
Het rukt onwijs lekkerBen alleen even de naam kwijt
![]()
had ik ook met karma komba.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef bibi het volgende:
Ik heb net mijn bestelling binnen
Alleen mijn shampooblok past niet in de daarvoor bestemd en meebesteld doosje...nouja zeg..
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
had ik ook met karma komba.
tijdje gebruiken, hij krimpt vanzelf wel
mijn new welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
Alle shampoobars, passen in het begin niet in het tinnenblikje.![]()
Wil je weten wat er allemaal in een beautycase kan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga morgen puzzelen met al mijn Lushspul en m'n beautycase
Jullie begrijpen natuurlijk dat alles gewoon mee moet he?
Overal plastic zakjes omheen en voorzichtig rangschikken in de beautycase, mijn kindjes.
En dan vrijdag de Alpen over om ook in Umbrië lekker van Lush te kunnen genieten
Ebay!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kom je aan dat soort dingen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |