een roulatieschema!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef imago het volgende:
Ik ben echt erg: ik heb een roulatieschema gemaakt voor het gebruik van zeepjes en shampooIk vind namelijk alles even lekker en ik vind dat ieder zeepje of shampoostuk evenveel aandacht verdient
Dat had ik vroeger ook met knuffels. Er was 1 lievelingsknuffel maar de rest moest allemaal evenveel aandacht krijgen en allemaal apart gedag worden gezegd voor het slapen. Anders werd er misschien eentje verdrietig.
En zo denk ik nu ook over zeepjes en ik wil geen verdrietige zeepjes
Dat neem ik me al maanden voor. Maar er gaat niets op. En er komt toch steeds meer bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef Maerycke het volgende:
Imago.. wat schattigIk ben zo bruut om veel zepen en douchegels gewoon te negeren eigenlijk. Heb wel besloten dat ik voorlopig aan douchegels en zepen niets meer mag bestellen, totdat het merendeel op is
Ach, wat een luxeprobleem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Even doorzetten meid. Ik mocht een aantal weken niet in bad, laat staan met Lush. Heb met Funnie dagen zitten kleppen hoe erg ik dat miste. Maar toen het eindelijk zover was was het ook geweldig!
Nou het was geen luxeprobleem hoor. Ik stierf van de pijn en was er met geen mogelijkheid meer zelf uitgekomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ach, wat een luxeprobleem!
Ik heb geen bad![]()
Ik heb liever geen bad dan wat Debby nu door moet maken of wat Sanne door gemaakt heeft al weet ik dat niet precies, maar als ik zo hier boven lees is dat erg kl*te geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ach, wat een luxeprobleem!
Ik heb geen bad![]()
Ik ben heel blij met het ruilsysteem want gaan mijn verdrietige zeepjes naar mensen die ze heel veel liefde gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat neem ik me al maanden voor. Maar er gaat niets op. En er komt toch steeds meer bij.
Dat dacht ik dus ook. Dan maar geen bad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb liever geen bad dan wat Debby nu door moet maken of wat Sanne door gemaakt heeft al weet ik dat niet precies, maar als ik zo hier boven lees is dat erg kl*te geweest
Ik zeg Snowcake iedere avond welterusten. Alleen Angels Delight is een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met het ruilsysteem want gaan mijn verdrietige zeepjes naar mensen die ze heel veel liefde geven
niet tragisch, herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:00 schreef Maerycke het volgende:
Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
Nee dat is slim! Ik loop iedere dag een paar keer stiekem de trap op om even te ruiken op de badkamer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:00 schreef Maerycke het volgende:
Mijn mandje staat tegenwoordig in de woonkamer, zodat ik telkens even kan snuffelen zonder ermee te hoeven sjouwen. Is dat tragisch of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |