en meteen vragen om schadevergoedingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:52 schreef ymme het volgende:
Doe er eens een mailtje over naar Lush. Het klinkt idd heel vaag imago.
Dat gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
en meteen vragen om schadevergoeding
Huilie!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:10 schreef imago het volgende:
Ja en nou wil ik hier ook nog even spuien dat ik pissig ben vanwege het hele houdbaarheidsverhaal! (Ik ben zo boos dat ik het overal en aan iedereen wil vertellen en een zo groot mogelijk publiek wil bereiken)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef Reese het volgende:
[..]
Huilie!Ga bij je moeder klagen ofzo
![]()
Wat wile je voor die twee stukken hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja.
ik heb een stukkie angel's delight, en een stuk demon in the dark, die maar zielig liggen te liggen en jaloers zijn op mijn andere zeepjes, omdatd aar wel mee gedouched wordt.
ze zijn heel lief en zoetjes. iemand interesse?
geen idee, iets anders l;euks..?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef bibi het volgende:
[..]
Wat wile je voor die twee stukken hebben?
hoe lief..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef karoltje het volgende:
Goed, loop ik op de Ponte Rialto (beroemdste brug van Venetie). Ik baan me een weg tussen de vele afschuwelijke souvernirswinkeltjes, ZIT DAAR INEENS EEN LUSH WINKELTJE TUSSEN! Ik was shocked!
En mijn vriendje heeft voor mn vakantie allemaal lieve lush-dingetjes voor me gekocht.
Er zitten er zelfs 2 in Venetie! Ik ga ze volgende week allebei opzoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef karoltje het volgende:
Goed, loop ik op de Ponte Rialto (beroemdste brug van Venetie). Ik baan me een weg tussen de vele afschuwelijke souvernirswinkeltjes, ZIT DAAR INEENS EEN LUSH WINKELTJE TUSSEN! Ik was shocked!
En mijn vriendje heeft voor mn vakantie allemaal lieve lush-dingetjes voor me gekocht.
Zoals? Ik heb namelijk zelf niet iets over, of iets wat ik niet meer wil hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geen idee, iets anders l;euks..?
Omdat ik ging interrailen heeft ie voeten-spulletje gekocht voor moeie voetjesquote:
dat heb je niet van mijquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef just me het volgende:
ik ben geloof ik wel aangestoken door imago..
ff nadenken wat ik dan zou willen hebben ervoor,d at vind ik zo moeilijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar er is ook nog zoiets als geld
Ik kan je er ook wat geld voor geven
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef ymme het volgende:
Ik wacht met veel geduld
Ik kan niet wachten op
Als je het weet hoor ik het graag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ff nadenken wat ik dan zou willen hebben ervoor,d at vind ik zo moeilijk
De combinatie BIG met Retread, geen geweldig veel/mooi volume aan je haarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef Cheesecake het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat ik de volgende keer ga kopen als ik bij Lush kom:
- Enzymion
- Ocean Salt
- Mask of Magnaminty
- Dream Cream
- Figs and Leaves, Miranda, I should Coco en Demon in the Dark.
- Misschien American Cream (ik weet niet of dit wel geschikt is voor mijn soms wat volumeloze haar).
Zolang je die twee niet omwisselt kan het geen kwaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef imago het volgende:
Oh ik doe met zo'n potje dus echt max anderhalve maand. Maar ik ben ook zo iemand die meteen een halve fles shampoo leeggiet en de halve pot pindakaas op 1 boterham smeert, dus ik ben gewoon een niet-representatieve grootgebruiker.
mits kauwgom in je haarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang je die twee niet omwisselt kan het geen kwaad.
Ja bedankt hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef bibi het volgende:
heb je al post gehad Ymme?
Dan nog bedankt ik voor shampoo op m'n broodquote:
Ik moest hier, heel puberaal, eventjes om grinnikenquote:
ik ook, maar ik dacht, ik zeg nu even niksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest hier, heel puberaal, eventjes om grinniken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |