Is goed! Deal!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:23 schreef Funnie het volgende:
dank je wel kyara! Zou jij wat voor mij willen doen?
Een italiaanse lush krantje willen mee nemen? Tsjechische zijn op. Maar ik ga volgende week nog een keer. Ik hoop dat ze dan nieuwen hebben. Neem ik 1 voor jou mee...Annemiek
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef bibi het volgende:
Funnie ik heb je ook gemaild ivm de snowcake.
Ik heb hem nu twee maanden en hij is nog voor 1/4 vol.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef Cheesecake het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang Herbalism ongeveer mee gaat? Ik vind nl. dat het best snel op gaat, of ligt dat aan mij? Ik vind het trouwens 'vreemd' in het gebruik, ik krijg zo'n dun groen papje maar als ik het op mijn gezicht aanbreng worden het korreltjes, niet soppig/schuimig ofzo, is dat wel goed? Hoe gebruiken jullie het?
Het is Temptation.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja bedankt he![]()
![]()
Het rukt onwijs lekkerBen alleen even de naam kwijt
![]()
had ik ook met karma komba.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef bibi het volgende:
Ik heb net mijn bestelling binnen
Alleen mijn shampooblok past niet in de daarvoor bestemd en meebesteld doosje...nouja zeg..
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
had ik ook met karma komba.
tijdje gebruiken, hij krimpt vanzelf wel
mijn new welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
Alle shampoobars, passen in het begin niet in het tinnenblikje.![]()
Wil je weten wat er allemaal in een beautycase kan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga morgen puzzelen met al mijn Lushspul en m'n beautycase
Jullie begrijpen natuurlijk dat alles gewoon mee moet he?
Overal plastic zakjes omheen en voorzichtig rangschikken in de beautycase, mijn kindjes.
En dan vrijdag de Alpen over om ook in Umbrië lekker van Lush te kunnen genieten
Ebay!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kom je aan dat soort dingen dan?
Aha...vandaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Anitra het volgende:
Ja dat zijn discons, die zijn uit de collectie weet ff geen ander woord
Zei zij terwijl ze verschrikkelijk jaloers is ondertussen
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:14 schreef Maerycke het volgende:
Shirley.. wat fijn dat je het eindelijk hebt!
De 13 Rabbits ruikt inderdaad naar chocolade.. maar dan echte.. en veel beter dan de Whipstick. Dat het ooit het assortiment is gehaald, is me een raadsel. De Potion ruikt naar amandelen (en voor de mensen die het kennen vergelijkbaar met Almond Kisses dus).
Anitra: Wil je ook proefjes dan?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bent geweldig!![]()
Dit wil ik vaker doen
Ik ga zo meteen dingen uitproberen
En ik had pret met het uitpakken net! Het was zo goed verpakt dat het steeds ff duurde voor ik eraan kon snuffelen. Ik voelde me weer een kind die dolblij met z'n verjaardagscadeautjes is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb alleen al veel pret gehad bij het maken van het pakje. Ik heb inmiddels zoveel Lush dat ik niet meer wist wat ik moest kiezen om mee te sturenGelukkig heb je maar 2 dingen zelf al. Leuk!
Foto!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
Dankjewel Jessie!
Ik heb mn haar geknipt. Nu kan ik efficiënter gebruik maken van mn Retread en haarmaskers. Er zit zowat geen haar meer op mn hoofd.
Wat zij zegtquote:
quote:
Leuk!!!quote:
Leuk!!!!quote:
Over een naam voor badderen met zemelen: wat dacht je van een Bran New Day Bath Ballistic? =Dquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:40 schreef Anitra het volgende:
Ik moet steeds aan de familie knots denken: Zit toch niet zo te zemelen!
Is Knots Bath niet isDan moet er eigenlijk nog een kloddertje roze bij
Hmm tijd voor nieuwe foto's in de OP? Wil geheel vrijwillig wel even een foto maken van mijn collectie
Ik zeg nog steeds sorry als ze per ongeluk van bed vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Kyara het volgende:
Dat met die knuffels herken ik trouwens ook
Mag niet van Hillary!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
mental note maakt: haar met rockstar proberen te wassen.
Whahaha, koel! Een smile met een kuikentje op z'n hoofdquote:
Ik zou wel graag een stuk(je) Snowcake willenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga morgen MISSCHIEN naar de stad dus dan zou ik weer wat 'custom buys' kunnen doen (snowcake angels delight, temptation, spicemountain of iets anders?)
Dus iedereen die wat wil moet het maar even laten weten.
Hoiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga morgen MISSCHIEN naar de stad dus dan zou ik weer wat 'custom buys' kunnen doen (snowcake angels delight, temptation, spicemountain of iets anders?)
Dus iedereen die wat wil moet het maar even laten weten.
Kaneel, speculaas, kruidnagel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar ruikt spice mountain naar?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi mag ik even huilen
Net naar de kapper geweest en van tevoren al weer hele plukken haar eruit gehaald. Zit ik daar: "Ja, ik kan wel zien dat je haaruitval hebt". En thuis even naspoelen om de losse haartjes eruit te halen; wéér een handvol
.
Ik word een beetje moedeloos
Kom op meidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi mag ik even huilen
Net naar de kapper geweest en van tevoren al weer hele plukken haar eruit gehaald. Zit ik daar: "Ja, ik kan wel zien dat je haaruitval hebt". En thuis even naspoelen om de losse haartjes eruit te halen; wéér een handvol
.
Ik word een beetje moedeloos
Ze verkopen het alleen per 100 gram of meer toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan wil ik wel een klein stukje spice mountain. hoeft geen blok van 100 gram of meer te zijn hoor..
als het kan..
Volgens mij had je mij een proefje Potion beloofd. Maar heel zeker weet ik het ook niet meer (misschien is de wens de vader van de gedacht in dit gevalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:09 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb trouwens behalve Xcuzme en Anitra nog iemand wat toegezegd (althans het staat me bij en ik pieker me gek en heb ook al van alles terug gelezen, maar ik kan het dus niet vinden). Dus.. mocht iemand ergens op zitten te wachten, kan die iemand zich wellicht even melden?
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het forum bij jullie ook zo tergend langzaam?
Ik heb geen idee Lotjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef lotje11 het volgende:
Wat heb je dan XcuzMe? Haarziekte, huidziekte, hypothyreiodie, stress?
Ja, die in ieder geval en nog eentje met 5 hoofdletters (quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:08 schreef lotje11 het volgende:
Welke hormonen, of weet je dat niet? TSH? oestrogeen? testosteron?
Sterkte iig!
Maar dan is het dus al best lang? Dat je haar uitvalt? En het is geen optie om de pil te blijven slikken ?quote:
Shampoo for blonder hair with camomile and marigold. wet hair, rub bar over your head, massage up a lather and rinse. Use regulary for beautiful, naturral blonde colour.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:18 schreef lotje11 het volgende:
hmm is het voor blondjes? dan kan ik er misschien wel wat mee?:P
Serveren met een kerriesausjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
en hoe gebruik je het trouwens?
ik krijg er wel meer volume van. Mijn haar wordt er minder zwaar door, en ik kan het makkelijk in model krijgen. Ik heb al een 2e pot gekocht. en er zullen er nog meerdere volgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:51 schreef Kyara het volgende:
Big is inderdaad vrij irritant in gebruik. Ik vind het op zich wel fijn spul maar ik weet niet precies of ik er nou echt big hair van krijg.
Op zich wel fijn spul maar ik weet niet of ik -als deze op is- een 2e pot zou kopen.
En nog een stuk snowcakequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:59 schreef ymme het volgende:
Ik wil graag de temptation
morgaine21: Ik heb je een mail gestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |