En ik moet daar om lachenquote:
Lekker hea? Zo'n zalig fris gevoelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef PeRi het volgende:
Mn gezicht tintelt helemaal van MoM. Wat een sterk én lekker spul. Ik wil zo blijven rondlopen als een marsmannetje
Ik heb de nieuwe Engelse Lushkrant op het station laten liggen, legde het naast me neer toen de metro kwam om mn tas te pakken en ben zo weggelopen. Zag het zo uit het raam liggen op het bankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef debby1973 het volgende:
Zo, wat een saai bad zeg! Heb mijn lushkrantje ondertussen maar gelezen.
Even doorzetten meid. Ik mocht een aantal weken niet in bad, laat staan met Lush. Heb met Funnie dagen zitten kleppen hoe erg ik dat miste. Maar toen het eindelijk zover was was het ook geweldig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:57 schreef debby1973 het volgende:
Zo, wat een saai bad zeg! Heb mijn lushkrantje ondertussen maar gelezen.
Ik hoop met je mee. Maar geen hint ofzo dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:59 schreef Maerycke het volgende:
Shirley: Wat vervelend dat je het nog niet hebt!Ik zal de pakketcode opscharrelen om te controleren waar het pakje gebleven is, maar stiekem hoop ik toch dat het er morgen is hoor.
![]()
Nou vooruit.. één dan... Er zit een proefje Aqua Marina in de envelop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Maar geen hint ofzo dus?![]()
![]()
Super!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou vooruit.. één dan... Er zit een proefje Aqua Marina in de envelop.
Damn.. klinkt redelijk ernstig, Debby! Zoiets oplopen door een simpel zalfje verwacht je natuurlijk ook nooit. Heb je de producent hiervan al gemaild hierover of stond het inderdaad in de gebruiksaanwijzing? Ik vind het best eigenaardig eigenlijk dat het dan zomaar verkocht mag worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef debby1973 het volgende:
Als de medicijnen gaan werken mag ik misschien volgende week weer in bad met lush. Ik heb nu teveel kapot gebrabt in mijn slaap. Het kon 6 tot 8 weken duren voordat mijn huid weer helemaal van die schimmel hersteld is. Begrijp echt niet hoe dit kan gebeuren met een zalfje dat gewoon overal te koop is. Maar ben gelukkig niet allergisch voor lush!!! Dat was nog veel erger geweest.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:02 schreef jessie het volgende:
Nee ik heb nog wat karma stukjes en ik vind t dus niks. Als ik jou er blij mee kan maken...ja dus
Mail mij ff op bojanneke@tiscali.nl voor je adres enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |