Ja, die in ieder geval en nog eentje met 5 hoofdletters (quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:08 schreef lotje11 het volgende:
Welke hormonen, of weet je dat niet? TSH? oestrogeen? testosteron?
Sterkte iig!

Maar dan is het dus al best lang? Dat je haar uitvalt? En het is geen optie om de pil te blijven slikken ?quote:

Shampoo for blonder hair with camomile and marigold. wet hair, rub bar over your head, massage up a lather and rinse. Use regulary for beautiful, naturral blonde colour.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:18 schreef lotje11 het volgende:
hmm is het voor blondjes? dan kan ik er misschien wel wat mee?:P

Serveren met een kerriesausjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
en hoe gebruik je het trouwens?

ik krijg er wel meer volume van. Mijn haar wordt er minder zwaar door, en ik kan het makkelijk in model krijgen. Ik heb al een 2e pot gekocht. en er zullen er nog meerdere volgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:51 schreef Kyara het volgende:
Big is inderdaad vrij irritant in gebruik. Ik vind het op zich wel fijn spul maar ik weet niet precies of ik er nou echt big hair van krijg.
Op zich wel fijn spul maar ik weet niet of ik -als deze op is- een 2e pot zou kopen.

En nog een stuk snowcakequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:59 schreef ymme het volgende:
Ik wil graag de temptation
morgaine21: Ik heb je een mail gestuurd![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |