abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:29:10 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29373752
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mail @ Flugeltje BTW
right back at ya...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29373800
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef -erwin- het volgende:

[..]

voor zover ik weet is er geen wetgeving die het verbiedt om brieven openbaar te maken met toestemming van de ontvanger
Verveelvuldiging van andermans werk (auteurswet)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:30:11 #203
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29373806
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Nou Speedy, als je nog eens een brief krijgt, ga dan eerst ff een dag of twee op je handen zitten.
hahahahaha.. maak er maar 2 maanden van.
pi_29373882
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik begrijp heel goed dat hij uit een angst-reactie betaald heeft, dat is zelfs heel begrijpelijk als je zo in de hoek gedrukt word door zo'n brief.
Maar het kan zelfs een soort van oplichting zijn van dat bedrijf, doordat ze mensen angst aan jagen voor dingen waarvoor ze niet hoeven te betalen.
[..]

Stond meen ik op zijn site, oid
OMG, ik voel mee met Speedy nu. Maar inderdaad mensen, let er wel op, dit kan inderdaad als een vorm van oplichting worden uitgelegd, vergelijkbaar met een spookfactuur, er is namelijk a. geen enkel bewijs en b. niets fout gedaan volgens de voorwaarden van Weeronline zelf.

Het lijkt me heel snel zaak voor Speedy om zijn betaalde geld terug te eisen van Weeronline op grond van de bovengenoemde feiten...
pi_29373891
Maar waar op speedys website staat zijn ip? Onder zijn posts (paar bekeken) niet en in zn profiel niet? Buiten dat is een ip adres alleen geen bewijs. Ip adressen zijn immers niet gekoppelt aan pc's, je kan gehacked zijn, mss wel spyware/virus wat op je pc staat dat naar wol linkt.. whateffa
Cooky
pi_29373907

Speedy, sorry hoor, maar wat ben jij een aap. Je gaat toch niet 108 euro betalen!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:33:40 #207
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29373920
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef frederik het volgende:

[..]

Verveelvuldiging van andermans werk (auteurswet)
zit wat in ja. maar is dit verveelvuldigen in de zin die in de auteurswet tracht te beschermen? immers, als jij een kopie naar je advocaat stuurt is dat ook al een verveelvuldiging.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:34:21 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29373950
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Roellio het volgende:

Speedy, sorry hoor, maar wat ben jij een aap. Je gaat toch niet 108 euro betalen!
De reacties van wol waren vrij dreigend...

Speedy is daar van geschrokken en heeft betaald. Jammer, maar gebeurd. Punt is nu om vervolgclaims te voorkomen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:34:37 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_29373958
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:

Ik ben ook in afwachting...
Ik begin trouwens flink pissig te worden.
Ik ken Speedy verder niet, maar het lijkt mij niet goed voor zijn gemoedstoestand, deze volkomen uit de lucht gegrepen claim.

No fucking way dat 90 mensen via die kutcodes meekeken.
Ze hebben geen poot om op te staan omdat ze geen IP-gegevens hebben.
Bovendien werd nergens aangegeven dat de dagcodes niet gedeeld mochten worden.
Site beveiligen?

Ze hebben gewoon een jonge weer-enthousiast, die waarschijnlijk door zijn topics voor veel verkeer naar die kutbetaalsite zorgde, aangepakt.

Flikker toch op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:35:08 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29373977
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Tom-my het volgende:
Maar waar op speedys website staat zijn ip? Onder zijn posts (paar bekeken) niet en in zn profiel niet? Buiten dat is een ip adres alleen geen bewijs. Ip adressen zijn immers niet gekoppelt aan pc's, je kan gehacked zijn, mss wel spyware/virus wat op je pc staat dat naar wol linkt.. whateffa
Ach joh de bewijslast stelt sowieso geen flikker voor. Weten ze donders goed. Eerst zwaar dreigen met stapels bewijslast in de vorm van screendumps, en als wij over screendumps beginnen, dat maar ongeldig verklaren vanwege tekenprogramma bla bla geneuzel. Denken ze nou serieus dat we een stelletje achterlijke mongolen zijn die te dom zijn om te kakken of WAT???

Zielige lui daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29373992
wel vreemd dat speedy betaald heeft idd.
Zeker na al de reakties in dit topic.

Of had je daarvoor al betaald dan

Al met al wel een klote situatie, maar gelukkig zijn er een hoop forumvrienden die je willen helpen
Do what you love, love what you do!
pi_29374017
Uit het andere topic:

Ze hebben geen poot om op te staan, maar als die prutser begint te panieken en lukraak ongefundeerde rekeningen gaat overmaken...

Je bent 't trouwens kwijt ook, want geld wat je zelf overmaakt kun je niet laten storneren.

Had dan in ieder geval zwart op wit gehad dat je na betaling van die 108 euro van ze af was. Nu gaan ze door voor de koelkast!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:36:50 #213
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_29374032
Waarom heeft Fok na de eerste brief van wol niet gelijk al die topics met nummertjes onleesbaar gemaakt.
Had een hoop ellende voorkomen.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:36:57 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_29374034
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Tom-my het volgende:
Ip adressen zijn immers niet gekoppelt aan pc's, je kan gehacked zijn, mss wel spyware/virus wat op je pc staat dat naar wol linkt.. whateffa
Ik heb drie IP adressen.
Thuis, op mijn werk en bij vriendin.

Kom maar op met die kutclaim.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:36:59 #215
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29374035
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ken Speedy verder niet, maar het lijkt mij niet goed voor zijn gemoedstoestand, deze volkomen uit de lucht gegrepen claim.

Site beveiligen?

Ze hebben gewoon een jonge weer-enthousiast, die waarschijnlijk door zijn topics voor veel verkeer naar die kutbetaalsite zorgde, aangepakt.

Flikker toch op.
Nou ja precies, dat zeg ik, hoop geblaat, geen wol

Ik zei "geen WOL" Da's 'ne dijenkletsert
pi_29374046
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:

Denken ze nou serieus dat we een stelletje achterlijke mongolen zijn die te dom zijn om te kakken of WAT???
Ehm... brief...dreigement.... geld ---> WOL

dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:37:17 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29374048
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef APK het volgende:

[..]

Site beveiligen?

Flikker toch op.
Ik ben ook pissed.... Speedy reageert, begrijpelijk, emotioneel... Maar ik ben inmiddels laaiend. Vooral de denigrerende manier waarop wol reageerde naar Speedy...

U en uw forumvriendjes

Ik ben een volwassen vrouw en hou er niet van aangeduid te worden als 'forumvriendje' (alleen als het lief bedoeld is mag het )
pi_29374051
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Uit het andere topic:

Ze hebben geen poot om op te staan, maar als die prutser begint te panieken en lukraak ongefundeerde rekeningen gaat overmaken...

Je bent 't trouwens kwijt ook, want geld wat je zelf overmaakt kun je niet laten storneren.

Had dan in ieder geval zwart op wit gehad dat je na betaling van die 108 euro van ze af was. Nu gaan ze door voor de koelkast!
eensch, als het beestje bloed, doorbijten
Cooky
pi_29374061
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......

We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt. Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.

Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.

De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!

Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.
Wat trouwens een lachwekkend onprofessioneel mailbericht zeg! Wel schermen met logfiles maar door andere (let op! getuigen! Ik wil zonder meer voor een rechter getuigen dat de screenshots die hier op Fok staan echt zijn!) getuigen aangevoerd bewijsmateriaal als gemanipuleerde onzin af te doen... Wat een sukkels daar...
pi_29374088
Ik heb dankzij DASOO zelfs 1 keer een code gekocht, dat had ik nooit gedaan als er in DASOO niet over gepraat werd. Dus ze mogen blij zijn met mijn 90 cent en die 100 euro stoppen ze maar in hun reet.
pi_29374090
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben ook pissed.... Speedy reageert, begrijpelijk, emotioneel... Maar ik ben inmiddels laaiend. Vooral de denigrerende manier waarop wol reageerde naar Speedy...

U en uw forumvriendjes

Ik ben een volwassen vrouw en hou er niet van aangeduid te worden als 'forumvriendje' (alleen als het lief bedoeld is mag het )
Wil je mijn vriendje zijn?
Cooky
pi_29374156
Jammer dat ik geen beltegoed heb, anders zou ik even een code aanvragen en op Fok! posten.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:39:42 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29374159
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Roellio het volgende:

Ja ja goed, het was verminderd handig. Maar om nou meteen zo te gaan schreeuwen... ga anders lekker die naaiballen helpen, ze zullen nog hulp genoeg nodig hebben
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:39:47 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29374165
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Wil je mijn vriendje zijn?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:39:59 #225
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_29374175
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Uit het andere topic:

Een koelkast op hun harses zul je bedoelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')