Dat begrijp ik heel goed, maar jij hebt waarschijnlijk meer verstand van dit soort dingen dan een gemiddeld persoon. Het jaagt gewoon een hoop angst aan als je zo'n brief krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik heb ze nog wel dreigender gezien (en geschreven)
Flugel ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Same over here.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
ja ik begrijp ook wel dat veel mensen hierop als een soort paniekreactie maar snel doen wat de tegenpartij wil, maar dat is een irrationeel besluit. voor een paar dagen ff rustig nadenken is namelijk tijd zat. zolang er nog geen dagvaarding in de bus ligt kun je altijd nog betalen als je dat zou willen. daarom maan ik ook tot kalmtequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, maar jij hebt waarschijnlijk meer verstand van dit soort dingen dan een gemiddeld persoon. Het jaagt gewoon een hoop angst aan als je zo'n brief krijgt.
Het kan natuurlijk veel dreigender (er word geeneens iets onderbouwt dus echt veel dreiging is er niet, alleen beetje ongefundeert taalgebruik).
Ik heb je net een mail gestuurd met een scan van de brief die Speedy van wil kreeg... Het is dus écht waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Als dit echt is, dan moet Speedy dus ff op de plaats rust, want anders gaat het heel ingewikkeld worden.
kun je hem hier ff posten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je net een mail gestuurd met een scan van de brief die Speedy van wil kreeg... Het is dus écht waar.
Ja dit is echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Als dit echt is, dan moet Speedy dus ff op de plaats rust, want anders gaat het heel ingewikkeld worden.
de benaming is volkomen irrelevant. zonder voorwaarden kan niet redelijkerwijs worden aangenomen dat er beperkende voorwaarden zijn, en welke strekking die hebben. (logisch ook eigenlijk toch?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Even voor de duidelijkheid
PIN:
Personal
Identification
Number
Ik weet niet in hoeverre dat belangrijk is..
Het is een scan... Ik stuurde hem alleen naar Elisab omdat ze zichzelf afvroeg of het écht waar is.quote:
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zoquote:
PINquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Even voor de duidelijkheid
PIN:
Personal
Identification
Number
Ik weet niet in hoeverre dat belangrijk is..
Ik zie 'm net binnenkomen en ga 'm ff lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
Het is een scan... Ik stuurde hem alleen naar Elisab omdat ze zichzelf afvroeg of het écht waar is.
Betreft een aangetekende brief waarin Speedy verzocht wordt bijgeleverde nota te betalen en verteld wordt dat ze mogelijkheden onderzoeken om ook het misbruik uit het verleden ook op hem te verhalen.
Doe eens een whois op speedygj.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?
voor zover ik weet is er geen wetgeving die het verbiedt om brieven openbaar te maken met toestemming van de ontvangerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zo
Gelezen... ow als ik het toch niet zo druk had, dan had ik wel zin om even een robbertje met wol te gaan stoeienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie 'm net binnenkomen en ga 'm ff lezen
gewoon van z'n site dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Tom-my het volgende:
Wat ik nou aan het hele verhaal niet snap, hoe komen ze aan het ip adres van Speedy's thuis verbinding? En wat ik al helemaal niet snap is de koppeling tussen zijn ip + zijn adres. Providers geven deze "dienstverlening" niet (zie rechtzaken richting brein). Tenzij hij zijn hosting thuis doet, en zijn whois gegevens daaraan gekoppeld zitten kan dat dus simpel weg -niet-.
*Agreesquote:Verder zoals eerder geopperd misschien een goed idee om een brief achter je betaling aan te sturen dat je die 108 euro ziet als afbetaling van je zogenaamde schuld en dat hier mee de kous af is, dat alle stappen die ze hierna doen als afgehandel en dus overbodig zijn?
Volgens mij heb ik in MED ook wel eens brieven geplaatst door Danny gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zo
Ik ben ook in afwachting...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in MED ook wel eens brieven geplaatst door Danny gezien
Anyway, weerradar-lulletjes, ik heb ook wel eens in die topics gepost.
Waar blijft mijn aangetekende brief?
Adres via de bekende manier te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |