Probleem is dat Speedy al betaald heeft....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef T1andonly het volgende:
Wat ze nu doen is pure intimidatie, ze onderbouwen helemaal niets. Ze slaan alleen dreigende taal uit.
Ik denk dat de mensen van Fok dit gerust samen kunnen oplossen.
Mja, hoe aantrekkelijk het ook is om te denken dat het dan ophoudt... dat was verminderd handig lijkt me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probleem is dat Speedy al betaald heeft....
veel mensen helaas welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Is dit een goede rel of zo
Je gaat toch niet werkelijk de eerste de beste keer dat je een briefje van de een of andere soort krijgt direct internetbankieren opstarten
Hij heeft brief écht ontvangen... Ik heb scan gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Je gaat toch niet werkelijk de eerste de beste keer dat je een briefje van de een of andere soort krijgt direct internetbankieren opstarten
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft brief écht ontvangen... Ik heb scan gezien.
En ja, Speedy heeft betaald o.b.v. die brief incl nota.
Stond meen ik op zijn site, oidquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef misterDre het volgende:
Hij heeft betaaldje had voor dat geld een jaar rechtsbijstand kunnen hebben
![]()
Als er maar een grote muil achter die brief staat misschien welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Zijn website geloof ik...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?
Komt idd nogal onsympatiek over... die loser van weeronline.nl heeft vast nieteens vrienden (internet included).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
En dan dat denigrerende toontje....
U en uw forumvrienden![]()
Daar wordt ik nu laaiend van... Arrogantie is mijn trigger zeg maar.
Je vergat deze eronder te zetten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen disclaimer
Geen logfiles
Geen bewijs
Wegwezen.
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.
Nog beter, mijn man ís de rechtsbijstandverzekeringquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.
ok. want er is namelijk no way dat ze 'via het OM' achter je adresgegevens kunnen komen. het enige wat ze kunnen doen is je provider aanklagen om dat adres te geven. en zelfs brein verliest dat soort zaken.quote:
O ja sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je vergat deze eronder te zetten...
![]()
ik heb ze nog wel dreigender gezien (en geschrevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou ze spelen het dus heel hard, want deze brief komt heel dreigend over.
Ik weet niet of weblogs als Geenstijl en Volkomenkut hier wat inzien, maar dat zou wel wat zijn...
De aangetekende brief die Speedy kreeg had ook al een dergelijke lading... Ik denk dat de mail van wol vanavond geschreven is door iemand die dit topic aan het volgen is en het niet kon waarderen dat alle argumenten zo van tafel werden geveegd. Mail zit vol met spelfouten en is dus waarschijnlijk in een emotionele toestand geschreven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou ze spelen het dus heel hard, want deze brief komt heel dreigend over.
Ik weet niet of weblogs als Geenstijl en Volkomenkut hier wat inzien, maar dat zou wel wat zijn...
vandaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe... en wanneer is die brief binnengekomen??
Vandaag, datum staat op gisteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe... en wanneer is die brief binnengekomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |