Kreta waar heb jij het nu over dat ijland ligt hier gewoon in het water bij Amsterdam ofsow hahaah wie kent hier de weg nu nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Je zou in plaats van vakantie naar Kreta ook een cursus Nederlands kunnen doen![]()
Waarom ? Op Kreta spreken ze ook bagger Nederlandsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Je zou in plaats van vakantie naar Kreta ook een cursus Nederlands kunnen doen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef ___MDJ___ het volgende:
Kane zuigt, k heb meelij met je
Is dit hele topic nou een grap ofzo? Dit kan toch niet echt zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef deridder het volgende:
[..]
Kreta waar heb jij het nu over dat ijland ligt hier gewoon in het water bij Amsterdam ofsow hahaah wie kent hier de weg nu niet![]()
die smerige wijf moet is ophouden om meij meetenemen waar ik geen zin in heb. zei wilde vorige keer ook niet mee naar salou toen ik dat vroeg en wou dus ze moet niet ligge zeiken nu ofsow ga tog egt niet mee met ur. hahahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef QM84 het volgende:
Aardig dat je wat over hebt voor je vriendin.. zal ze blij mee zijn..
gozerd ofer mij hoefdte zeniet te klagen hoor. en dat ik dislecktisch ben kan ik gewonn niets aan doen hahah. die oevingen die ik moet doen doe ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Deviant1nl het volgende:
kan wel begrijpen dat je vriendin straks over meer dingen gaat klagen dan alleen je spelling
ga tog niet mijn biere opoferen voor haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef addie84 het volgende:
Maar je zult wel meemoetenJe vriendin wil graag dus dan heb jij je maar op te offeren
dit kan bijnaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef deridder het volgende:
[..]
die smerige wijf moet is ophouden om meij meetenemen waar ik geen zin in heb. zei wilde vorige keer ook niet mee naar salou toen ik dat vroeg en wou dus ze moet niet ligge zeiken nu ofsow ga tog egt niet mee met ur. hahahah![]()
bier tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |