ongeacht de bank, je gaat er toch vanuit dat het geld dat je pind wordt afgeschreven en niet meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:30 schreef kutvent het volgende:
[..]
En dan pin je bij de Frieslandbank? Terwijl de ABN tegenover zit?
Succes met het terugkrijgen van je geld
ga ervanuit dat ze gewoon hun fout erkennen. kan alles aantonen. pas nr 000? dat klopt al nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Flappie84 het volgende:
Kheb er gister nog gepind dus schrok wel even toen ik dit las, maar bij mij is alles goed gegaan...
Succes met terugkrijgen iig, want ze kunnen daar nog best eens moeilijk over doen!
Bovendien is het "pin-afschrijving".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik pin,
Hij pint, jij pint
wij pinnen
waar komt in vredesnaam pind vandaan.
Weet je zeker dat je niet op een andere dag gepint hebt bij die bank en dat het een verlate afschrijving is? Die fout heb ik ook nog wel eens gemaakt. Alleen is het pasnummer dan nog wel raar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef mcsluis het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik 100 euro gepind bij de friesland bank op de grote markt in groningen voor de piercing van mijn vriendin.
Vandaag kijk ik op internet bankieren en wat blijkt nu:
Afschrijving 100 euro onder mijn eigen pasnummer
en!!!:
afschrijving 100 euro onder pasnummer 000
Deze tweede afschrijving is niet van mij geweest en is dus ook een heel ander pasnummer dat is gekoppeld aan mijn rek. nr. Ik heb ook maar 100 euro uit de automaat gekregen.
Heb gelijk een klacht ingediend bij mijn bank, de abn.
Het zal vast wel goed komen, maar ik moet er wel weer een aantal week op wachten terwijl ik het geld wel nodig heb.
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad, en hoe is het toen opgelost?
Bij de afdeling frustratie en onjuist mutaties van de friesland bank. is idd verkeerde vervoegingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik pin,
Hij pint, jij pint
wij pinnen
waar komt in vredesnaam pind vandaan.
Nope pindatum en boekdatum zijn precies hetzelfde dag en tijdstip. en ik heb geen pas met nummer 000quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet op een andere dag gepint hebt bij die bank en dat het een verlate afschrijving is? Die fout heb ik ook nog wel eens gemaakt. Alleen is het pasnummer dan nog wel raar.
Ik heb letterlijk hetzelfde gehad (misschien pasnummer niet 000) bij een bank op de vismarkt (die ene die vlak bij het postkantoor zit).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef mcsluis het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik 100 euro gepind bij de friesland bank op de grote markt in groningen voor de piercing van mijn vriendin.
Vandaag kijk ik op internet bankieren en wat blijkt nu:
Afschrijving 100 euro onder mijn eigen pasnummer
en!!!:
afschrijving 100 euro onder pasnummer 000
Deze tweede afschrijving is niet van mij geweest en is dus ook een heel ander pasnummer dat is gekoppeld aan mijn rek. nr. Ik heb ook maar 100 euro uit de automaat gekregen.
Heb gelijk een klacht ingediend bij mijn bank, de abn.
Het zal vast wel goed komen, maar ik moet er wel weer een aantal week op wachten terwijl ik het geld wel nodig heb.
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad, en hoe is het toen opgelost?
Zelfde geld voor verzekeringsmaatschappijen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef Uncle het volgende:
Tsja, zolang alles goed gaat kan de bank je beste vriend zijn... maar zodra er iets mis gaat zijn het de grootste eikels.
Deden ze nog moeilijk ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef mcsluis het volgende:
Topic helemaal vergeten.. Maar na 2 week stond het geld er weer op!
Ik heb eens iets soortgelijks meegemaakt en dat was binnen 2 werkdagen al rechtgetrokken. 2 weken duurt best lang eigenlijk. Heb je er zelf nog een keer over moeten bellen of dat niet?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef mcsluis het volgende:
Topic helemaal vergeten.. Maar na 2 week stond het geld er weer op!
Wat is er buitenlands aan PIN ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat ? Pin ?
Toets
Toetscode
Zout op met dat bausenlandschg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |