abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29352984
Afgelopen zaterdag heb ik 100 euro gepind bij de friesland bank op de grote markt in groningen voor de piercing van mijn vriendin.

Vandaag kijk ik op internet bankieren en wat blijkt nu:

Afschrijving 100 euro onder mijn eigen pasnummer
en!!!:
afschrijving 100 euro onder pasnummer 000

Deze tweede afschrijving is niet van mij geweest en is dus ook een heel ander pasnummer dat is gekoppeld aan mijn rek. nr. Ik heb ook maar 100 euro uit de automaat gekregen.

Heb gelijk een klacht ingediend bij mijn bank, de abn.

Het zal vast wel goed komen, maar ik moet er wel weer een aantal week op wachten terwijl ik het geld wel nodig heb.

Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad, en hoe is het toen opgelost?
pi_29353341
Kheb er gister nog gepind dus schrok wel even toen ik dit las, maar bij mij is alles goed gegaan...

Succes met terugkrijgen iig, want ze kunnen daar nog best eens moeilijk over doen!
pi_29353397
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:30 schreef kutvent het volgende:

[..]

En dan pin je bij de Frieslandbank? Terwijl de ABN tegenover zit?

Succes met het terugkrijgen van je geld
ongeacht de bank, je gaat er toch vanuit dat het geld dat je pind wordt afgeschreven en niet meer.
pi_29353424
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Flappie84 het volgende:
Kheb er gister nog gepind dus schrok wel even toen ik dit las, maar bij mij is alles goed gegaan...

Succes met terugkrijgen iig, want ze kunnen daar nog best eens moeilijk over doen!
ga ervanuit dat ze gewoon hun fout erkennen. kan alles aantonen. pas nr 000? dat klopt al niet
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:54:04 #5
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_29353700
Was gisteren nog op de radio, dat pinpas-fraude de laatste tijd maar zelden vergoed wordt.
Ik hoop voor je dat de ABN niet moeilijk doet.

Je kan dan altijd nog bij een ABN-kantoor het lekkerste wijf vol op d'r bek pakken en zeggen: Äls ik genaaid word, wil ik ook zoenen"
pi_29353967
Ik pin,
Hij pint, jij pint
wij pinnen

waar komt in vredesnaam pind vandaan.
Woei!
pi_29354179
heeft een vriend van mij (rew-) ook wel eens gehad, maar dan op een iets andere manier.
hij wou pinnen en er kwam gewoon geen geld uit de automaat :/
alles was gewoon afgeschreven en bijde banken (abn pasje, rabo automaat) stuurden hem door naar elkaar.
dus er gaat wel eens wat mis, alleen doen die !@#$^^%# banken er niets aan.

maar ja, ik hoop wel dat je je geld terug krijgt (in tegenstelling tot rew-)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_29354240
Ik heb een keer hetzelfde gehad, alleen dan met de huur van mijn kamer Dit was ook bij een andere bank dan de mijne. Ik ben toen langsgegaan en er bleek een of ander bandje alles dubbel te hebben opgenomen. Hierdoor zijn alle transacties van dat pinapparaat dubbel geteld. Uiteindelijk zonder veel moeite alles terug gekregen, vervelend detail was wel dat dat 3 weken duurde.

Wel boeken ze het geld boekhoudkundig terug op de datum dat het verkeerd was gegaan. Dus als je erdoor rood komt te staan in eerste instantie sta je op het eind van het jaar alsnog niet rood in die periode.
pi_29354496
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik pin,
Hij pint, jij pint
wij pinnen

Bovendien is het "pin-afschrijving".
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:34:54 #10
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29354990
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef mcsluis het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik 100 euro gepind bij de friesland bank op de grote markt in groningen voor de piercing van mijn vriendin.

en!!!:

Deze tweede afschrijving is niet van mij geweest en is dus ook een heel ander pasnummer dat is gekoppeld aan mijn rek. nr. Ik heb ook maar 100 euro uit de automaat gekregen.

Het zal vast wel goed komen, maar ik moet er wel weer een aantal week op wachten terwijl ik het geld wel nodig heb.

Weet je zeker dat je niet op een andere dag gepint hebt bij die bank en dat het een verlate afschrijving is? Die fout heb ik ook nog wel eens gemaakt. Alleen is het pasnummer dan nog wel raar.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_29356107
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik pin,
Hij pint, jij pint
wij pinnen

Bij de afdeling frustratie en onjuist mutaties van de friesland bank. is idd verkeerde vervoeging
pi_29356158
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet op een andere dag gepint hebt bij die bank en dat het een verlate afschrijving is? Die fout heb ik ook nog wel eens gemaakt. Alleen is het pasnummer dan nog wel raar.
Nope pindatum en boekdatum zijn precies hetzelfde dag en tijdstip. en ik heb geen pas met nummer 000
  FOK!fossiel dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:18:10 #13
8443 cptmarco
it's captain...
pi_29356317
één keer iets soortgelijks gehad: geld uit de muur gehaald ergens in Amerika en op het moment dat het apparaat het geld uit wou spugen ging dat ding in storing... Dus mooi geen geldop dat moment, maar het was wel van m'n rekening afgetrokken... Uiteraard naar de Rabobank geweest en het duurde meer dan een half jaar maar ik heb m'n geld terug gekregen....
pi_29356849
Tsja, zolang alles goed gaat kan de bank je beste vriend zijn... maar zodra er iets mis gaat zijn het de grootste eikels.
Het feit dat zelfs de tijd exact overeenkomt zal zeker in je voordeel spreken en denk ook wel dat je het terug kunt krijgen, But it will be a pain in the ass (en dan bedoel ik niet die piercing ).

Das hetzelfde als valse biljetten uit de pin automaat. Dan moet je 100% sluitend kunnen bewijzen dat DAT biljet uit DIE automat komt (ook al weet je het 100% zeker want je portemonne was leeg toen je ging pinnen). Zo'n zaak kun je eenvoudig weg niet winnen en zal me niks verbazen als ze met jou pinprobleem ook zo'n mooie regel weten te verzinnen!
pi_29360123
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:26 schreef mcsluis het volgende:

en!!!:

Ik heb letterlijk hetzelfde gehad (misschien pasnummer niet 000) bij een bank op de vismarkt (die ene die vlak bij het postkantoor zit).
Zonder enig probleem een dag of twee later teruggeboekt (zonder valuta verlies) uit eigen beweging. Tijdstippen waren op de seconde nauwkeurig gelijk (wat onmogelijk is met pinpasfraude zoals gebruikelijker is) . Ik zat trouwens bij de SNS, terwijl die bank geen sns is
pi_29383920
Ik heb wel een keer een foute afschrijving gehad. De postbank heeft dat toen binnen een week ongeveer opgelost
pi_29383980
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef Uncle het volgende:
Tsja, zolang alles goed gaat kan de bank je beste vriend zijn... maar zodra er iets mis gaat zijn het de grootste eikels.
Zelfde geld voor verzekeringsmaatschappijen.

Teven tvp, ben benieuwd naar de afloop.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:18:35 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29384615
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:20:42 #19
126419 www.collegehulp.nl
COLLEGEHULP.NL HBO en hoger
pi_29395561
Ook een keer een foute afschrijving gehad. Die was binnen 2 dagen opgelost door de postbank.
Was opeens 330 euro armer door de Multiple Sclerose stichting. Toch wat veel vond ik zo.
Kom naar www.collegehulp.nl DE site voor HBO en hoger
pi_29413023
Ik heb wel eens gehad dat er geen geld uit de automaat kwam. Een man na mij had het ook ff geprobeerd en kreeg ook niks. We hebben even telefoonnummers uitgewisseld voor eventuele getuignissen, maar dat was niet nodig, de bank had het enkele minuten na de transactie al weer terug gestort.
pi_31940909
Topic helemaal vergeten.. Maar na 2 week stond het geld er weer op!
pi_31947805
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef mcsluis het volgende:
Deden ze nog moeilijk ofzo?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31958498
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:48 schreef mcsluis het volgende:
Ik heb eens iets soortgelijks meegemaakt en dat was binnen 2 werkdagen al rechtgetrokken. 2 weken duurt best lang eigenlijk. Heb je er zelf nog een keer over moeten bellen of dat niet?
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat ? Pin ?

Toets

Toetscode

Zout op met dat bausenlandschg
Wat is er buitenlands aan PIN ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')