quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Ohja.... ook zo van het pad. De emo werkt niet in de eerste post
Morgen Gijsjes
mogge gijsjes!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:54 schreef Chocobo het volgende:Mijn telefoonlijn doet het weer.... jeeeee ADSL weer dacht ik.... Alles hetzelfde. Modeminstellingen niet gewijzigd,..... netwerkshit niet mee gerommeld. Nee gewoon de pc van a naar b gebracht !!
En wat denk je.... het werkt niet. Mijn modem kan niet naar buiten
3 zaken denk ik.
1. Of mijn modem is stuk (lijkt me heeeeeeeel sterk)
2. Of mijn ADSL wordt nog niet geleverd over de telefoonlijn
3. Of het huidige telefooncontactdoos is niet goed voor ADSL. Ik gebruik de hoofdtelefoonaansluiting niet want dat kan nietZit in de woonkamer beneden.... heb ik 20 meter draad nodig !
Voor wat? Mijn splitter zit net achter mijn telefoon aansluiting (mijn 2e wel,... niet op de hoofdaansluiting)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:03 schreef Magneet het volgende:
cho heb je de splitter wel aangesloten? die moet VOOR al het andere zitten anders werkt het niet.
Nee,... XS4allquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
mogge gijsjes!!![]()
Toevallig via hetnet cho? hebben mijn ouders namelijk ook en die zijn ook niet te bereiken, krijg bericht van hetnet dat er een technische storing is.![]()
Voor alles dus ook de hoofdaansluiting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor wat? Mijn splitter zit net achter mijn telefoon aansluiting (mijn 2e wel,... niet op de hoofdaansluiting)
dan geen vaag idee waarom ie het niet doetquote:
Beste providerquote:
Voor de hoofdaansluiting ? Nee,... geen idee waar ik dat moet zoeken. De eerste contactdoos is in de woonkamer en de 2e boven. Ik gebruik de 2e. Vorige huis ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
Voor alles dus ook de hoofdaansluiting.
Zou je voor de gein even de pc moeten aansluiten, kijken wat ie doet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor de hoofdaansluiting ? Nee,... geen idee waar ik dat moet zoeken. De eerste contactdoos is in de woonkamer en de 2e boven. Ik gebruik de 2e. Vorige huis ook gedaan.
Heb ik ook niet gehad met Xs4all hoor... zou toch niet uit moeten maken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
Voor alles dus ook de hoofdaansluiting.
quote:
Die teringkabouter inderdaad, met zn bako in de handquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... heb je een hekel gekregen aan die kleine loodgieter gijs
Bel ff lekker met XS4all a 25 eurocent/minuutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor de hoofdaansluiting ? Nee,... geen idee waar ik dat moet zoeken. De eerste contactdoos is in de woonkamer en de 2e boven. Ik gebruik de 2e. Vorige huis ook gedaan.
Dat zei ik ook al tegen hem idd... lijkt me heel stug dat het met zijn telefoonlijn te maken heeft...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bel ff lekker met XS4all a 25 eurocent/minuutwaarschijnlijk hebben ze je lijn gewoon nog niet open gezet voor ADSL
WHAHAHAHAHAHAHAHA met zijn bakoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die teringkabouter inderdaad, met zn bako in de hand
quote:
dat niet willen luisteren ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen hem idd... lijkt me heel stug dat het met zijn telefoonlijn te maken heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |