staat genoteerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Hotel Rwanda is zojuist afgelopen hier. Wat een ontzettend indrukwekkende en tegelijk schokkende film. Absoluut een must. Deze film komt zeer hoog op mijn lijstje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat niet voor niks hoog op IMDbquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Hotel Rwanda is zojuist afgelopen hier. Wat een ontzettend indrukwekkende en tegelijk schokkende film. Absoluut een must. Deze film komt zeer hoog op mijn lijstje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er inderdaad goed uit... zoekt al naar torrentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef Jaguarized het volgende:
User Rating: 8.6/10 (12,316 votes)
Zegt genoeg lijkt me. Trailer --> klik hier
doe je goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef hollander76 het volgende:
Over luttele minuten komen mijn ouders weer thuis, en het huis is weer enigzins leefbaar
zeggen niet veel.. schreeuwen....quote:
hoe lang was de fietstocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:02 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ook. Na een lange fietstocht en veel medicijnen.
Van alle pubers die je kunt trouwen, trouw je brechtje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Brechtje, wanneer gaan wij nou trouwen?![]()
![]()
![]()
kunnen pubers trouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Van alle pubers die je kunt trouwen, trouw je brechtje?![]()
ja duh, dan heeft ie een kans om mod te worden hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Van alle pubers die je kunt trouwen, trouw je brechtje?![]()
jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:21 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd moeilijk doen hè?
Dat is bij mij elke dag, elke dag ongezond eten gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef joupee het volgende:
ik ben lasagne eten
ideaal als je alleen thuis bent met je pa die ook nergens zin in heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |